مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر قرآن کریم و اهل بیت (ع) را به‌عنوان دو بال تفکر شیعی بیان کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵ 15 October 2015
تابناک بوشهر: با حضور حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام حسین شیخی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان، حجت‌الاسلام خداد رضایی امام جمعه، علی مردانلو بخشدار آبپخش، عبدالحسین ناصری رئیس اداره برنامه ریزی قرآنی تبلیغات اسلامی استان و جمعی از فعالان قرآنی نشست هم اندیشی فعالان قرآنی آبپخش برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست اظهار داشت: باید هم تلاش کنیم معارف خود را نسبت به ساحت قرآن بیشتر کنیم و خانواده و جامعه را قرآنی کنیم و هم در راستای ترویج معارف عترت گام برداریم.

حجت‌الاسلام سروستانی اضافه کرد: این دو محور مانند دو بال تفکر شیعی هستند و این دو بال هر وقت در کنار هم قرار بگیرند راه دستیابی به سعادت و کمال انسان و جامعه را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام خداد رضایی امام جمعه آبپخش در بخش دیگری از این نشست با بیان این که این بخش پتانسیل های فراوانی در زمینه های مختلف قرآنی دارد که خیلی از این قوه ها به فعل تبدیل نشده افزود: امیدواریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان نگاه ویژه ای به این خانه قرآن ها داشته باشد تا بتوانند فعالیت های خود را گسترش دهد.

در ابتدای این نشست علی مردانلو بخشدار آبپخش از فعالیت ۶ مرکز قرآنی در بخش خبر داد و گفت: امیدواریم با تقویت استعدادهای درخشان این بخش بتوانیم در سطح استان و کشوری بخش را مطرح کنیم.

در بخش دیگری از این نشست مسئولان خانه های قرآنی و فعالان قرآنی به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداخته و دیدگاه ها و نظرات خود را برای پیشرفت فعالیت های قرآنی ارائه دادند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار