با انتشار یک هزار و 50 میلیارد تومان اوراق مشارکت
با وجود اینکه بسیاری از اقتصاددانان فروش اوراق مشارکت را ضد تولید ارزیابی می‌کنند اما شهرداری مشهد برای پروژه‌های مختلف خود اعم از میدان شهدا تا قطار شهری و رسیدگی به بافت فرسوده حریم حرم رضوی به این شیوه متوسل شده که اوراق 450 میلیارد تومان مربوط به اطراف حرم است.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 14 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، رئیس اداره بورس و اعتبارات معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به انتشار یک هزار و 50 میلیارد تومان اوراق مشارکت در سال جاری افزود: از این مقدار اوراق 450 میلیارد تومان مربوط به اطراف حرم رضوی است که برای احیاء بافت فرسوده در این محدوده هزینه خواهد شد.
محمد عنبری بیان کرد: برای احیاء بافت های فرسوده حرم مطهر رضوی که از سال 87 در دستور کار گرفته بیش از 770 میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر و به مردم عرضه شده است.
وی گفت: ایجاد نقدینگی برای پروژه های مختلف شهری با جلب مشارکت های خرد مردمی در قالب فروش اوراق یکی از وظایفی است که بر دوش معاونت اقتصادی گذاشته شده که منجر به رونق اقتصاد کلان شهری می شود.
وی با اشاره به اینکه با اتمام هر کدام از پروژه ها، رسالت شهرداری که ساخت و ساز شهری است به سرانجام می رسد، سود مادی و معنوی حاصل شده در این پروژه ها را سهم مردمی دانست که اقدام به خرید اوراق مشارکت کرده و شهرداری را در خدمت به زائر و مجاوران یاری می کنند.
گفتنی است پیش از این نیز اعلام شده بود تا پایان سال جاری 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت جدید برای تکمیل خط 2 قطار شهری مشهد منتشر شود.

شبنم مقدم - تابناک خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار