رییس اتاق جوانان اهواز گفت: سه چهره خوزستانی از بین ۱۰ چهره برتر رویداد ملی جوان شایسته (TOYP ۲۰۲۳ JCI) در دسته کسب و کار و کارآفرینی، موفق به کسب این عنوان شدند.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 10 June 2023

محمد نجفیان روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی توانمندی‌های۱۳۰ جوان کشور برای حضور در رویداد منطقه‌ای و ملی جوان شایسته اظهارکرد: از بین این تعداد، ۳۰ جوان موفق به اخذ امتیازهای لازم برای حضور در این رویداد شدند.

وی با اشاره به اتمام مرحله نهایی رویداد ملی جوان شایسته بیان‌داشت: از بین ۳۰ نفر شرکت کننده از سراسر کشور، ۱۰ جوان شایسته انتخاب شدند که سه نفر از آنها خوزستانی و عضو اتاق جوانان اهواز هستند.

نجفیان تصریح کرد: "علی داودی" فعال حوزه صنعت، "محمد جباری" فعال حوزه کشاورزی و "فاطمه عموری" فعال حوزه مد و لباس به واسطه موفقیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در ایجاد توانمندی برای کسب و کارهای خود؛ عنوان جوان شایسته این رویداد را در مرحله ملی کسب کردند.

رییس اتاق جوانان اهواز خاطرنشان‌کرد: ۱۰ جوان شایسته ایرانی در رویداد بین المللی تویپ ۲۰۲۳ با جوانان کارآفرین و موفق حوزه کسب و کار از ۱۲۵ کشور دنیا رقابت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هر ساله رویداد ملی جوان شایسته ۱۰ نفر از جوانان شایسته را معرفی می‌کند ادامه داد: منتخبان ملی این رویداد بر اساس امتیازات کسب شده در سه حوزه موفقیت در کسب و کار، تاثیرگذاری اجتماعی و الهام بخشی برای جوانان انتخاب شدند که سه نفر از آنها خوزستانی هستند.

نجفیان با بیان اینکه در رقابت‌های منطقه ای ۱۳۰ شرکت کننده از سراسر کشور حضور داشتند یادآورشد: از استان خوزستان ۹ نفر بعد از کسب عنوان جوان شایسته منطقه‌ای در رقابت‌های ملی حضور پیدا کردند.

رییس اتاق جوانان اهواز اضافه‌کرد: اثرگذاری به نفع جامعه و ملت، ایجاد انگیزه برای قشر جوان نیز از جمله شاخص‌های انتخاب جوان شایسته منطقه‌ای و ملی تعیین شده است.

وی یادآورشد: انتخاب شدگان در این رویداد به همسالان خود انگیزه می‌دهند که به دنبال تعالی و خدمت به دیگران باشند و در راستای امید آفرینی در جامعه مفید باشند.

وی با اشاره به اینکه جوانان شایسته زمینه لازم را فراهم می‌کنند تا جوانان با انگیزه بیشتر وارد کسب و کار و کارآفرینی شوند بیان‌داشت: این رویداد هرساله به صورت محلی، ملی و بین المللی برگزار می‌شود.

رییس اتاق بین المللی جوانان اهواز یادآورشد: داوران این رویداد معمولا از سازمان‌هایی مانند ملل متحد و اتاق بازرگانی بین المللی و یا اساتید دانشگاه، صاحبان کسب و کار معتبر و یا اعضای هیات نمایندگان اتاق‌های بین الملل جوانان در جهان انتخاب می‌شوند.

بر اساس این گزارش، در مرحله نیمه نهایی و نخست داوری "مهدی ممبینی" فعال رسانه‌ای، "علی داودی" فعال حوزه صنعت، "عبدالله سعیدی" مخترع و فعال اجتماعی، "محمد جباری" فعال حوزه کشاورزی، "علی گیم فعال" حوزه صنایع دستی، "حامد منصوری بیدگانی" فعال حوزه صنعت، "فاطمه ساکی" فعال حوزه صنایع دستی، "فاطمه عموری" فعال حوزه مد و لباس، "ندا خنیفر" فعال حوزه بازرگانی از استان خوزستان انتخاب شده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار