گزارش ویژه تابناک
هفته گذشته در روز ۱۴ خرداد همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یک کاروان متشکل از ۲۸ اتوبوس مرد و زن راهی مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ 10 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هفته گذشته در روز ۱۴ خرداد همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یک کاروان متشکل از ۲۸ اتوبوس مرد و زن راهی مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران شد.
در این کاروان افراد متعددی در سنین مختلف حضور داشتند که البته حضور جوانان و زائر اولی بسیار چشمگیر بود.

سخنی با سردار خرمدل
این کاروان در عین حالی که بسیار خوب، منظم و با برنامه حضور داشتند و برخی اقدامات فرهنگی هم اجرا شد، اما یک خلا بسیار پررنگ را شاهد بود و آن هم عدم حضور رسانه و یا پوشش خوب رسانه‌ای آن بود.
با توجه به اقدامات خوب فرهنگی سپاه در حالی که بسیاری از دستگاه‌های متولی فرهنگ، هیچ برنامه و یا خروجی خاصی در این حوزه ندارند، متاسفانه چنین برنامه‌های خوبی که می‌تواند، کمکی به حوزه فرهنگ استان داشته باشد، اینگونه با عدم پوشش خبری، عملا در همان حد و اندازه انتشار فرد به فرد و یا حداکثر فضا‌های غیر رسمی آن هم از طرف برخی حاضران در کاروان منتشر می‌شود.
فیلم فوق هم در پی حضور شخصی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد در مراسم سالگرد ارتحال امام و اطلاع از حضور کاروان و پس از پیگیری‌های زیاد، نهایتا تهیه و منتشر می‌شود این در حالی است که در هفته گذشته چندان خبری از برنامه‌های کاروان اعزامی در رسانه‌های استان به صورت فراگیر منتشر نشد.
کسانی که در حوزه رسانه و تبلیغات فعال هستند و یا حتی کمترین اطلاعی دارند خوب می‌دانند که یکی از اقدامات برجسته سپاه علاوه بر اقدامات موثر، داشتن واحد تبلیغات و اطلاع رسانی خوب است که متاسفانه برای سردار خرمدل به عنوان فرمانده سپاه فتح در این زمینه باید یک نمره منفی قرار داد شاید تلنگری باشد برای وی و همکارانش که کمی در این زمینه دقیق‌تر باشند و به راحتی اجازه ندهند چنین برنامه‌های خوب فرهنگی با هزینه‌های زیادی که صرف آن می‌شود، بدون نمود در فضای عمومی جامعه هدر رود!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار