مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در سال جاری سهمیه تعیین شده برای دستگاه‌های مختلف اجرایی استان ایجاد ۲۶ هزار شغل جدید است.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷ 10 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدرضا فلاحتی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری این استان اظهار کرد: در سال جاری سهمیه تعیین شده برای دستگاه‌های مختلف اجرایی استان ایجاد ۲۶ هزار شغل است که در سه ماهه نخست باید حدود ۵ هزارو ۹۰۰ شغل آن محقق شود.

وی افزود: اگر چه اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خورده است، اما از برنامه تعیین شده عقب هستیم و قرار شد در ماه‌های باقیمانده سال این عقب ماندگی در تحقق سهمیه جبران شود.
 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: سیاست استان در ایجاد اشتغال همچنان  اشتغال دانش بنیان، اشتغال بانوان و توسعه اشتغال در صنایع کم آبخواه است.
 
محمد دهقان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد نیز در این جلسه تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷۹ واحد مستقر در شهرک‌های صنعتی راکد یا غیر فعال اند که عمده‌ترین علت این موضوع، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش است.
 
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان‌های مهریز، یزد و میبد بیشترین تعداد واحد‌های صنعتی غیر فعال در شهرک‌های صنعتی را دارند که نیازمند حمایت‌های بانکی و اعطای تسهیلات است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار