در پی هشدار نارنجی هواشناسی برای برخی شهرستان های استان عصر امروز مناطق محمد آباد و امین آباد در شهرستان بهاباد، دولت آباد در شهرستان بافق و محور شهرستان مروست درگیر سیلاب های فصلی شدند.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵ 10 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، در پی بارش اخیر باران و وقوع سیل و روان آب در این شهرستان منازل منطقه احمد آباد دچار آبگرفتگی شد و در حال حاضر نیروهای امدادی در حال تخلیه منازل و ساماندهی شرایط هستند.

بر اساس گزارش‌ها، در محمدآباد و امین آباد بهاباد از ۱۰۰ نیروی جهادگر بسیجی از همان ساعات ابتدایی وقوع سیل در قالب ۲۰ گروه جهادی پای کار بوده و در حال امدادرسانی به شهروندانی سیل زده هستند.

همچنین در منطقه دولت آباد شهرستان بافق و محور شهرستان مروست نیز سیلاب فصلی جاری شده و خوشبختانه تاکنون هیچ خبری از تلفات جانی و خسارت جدی گزارش نشده است.

نعمت الله قاسمی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد در این باره اظهار کرد: در پی هشدار نارنجی هواشناسی برای برخی شهرستان‌ها امروز عصر رعدوبرق شدید همراه با بارش بارن درشهرستان بهاباد سبب جاری شدن سیل در این شهرستان و آبگرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی در حاشیه شهر شد.

وی افزود: در بخش مرکزی بهاباد وبخش آسفیچ و خود مرکز شهرستان سه اکیپ از گروه امداد ونجات جمعیت هلال احمر به مناطق سیل زده با تجهیزات کامل  شامل موتور پمپ ، کف کش، وخودروی امدادی اعزام شدند

رئیس هلال احمر بهاباد گفت: سیل در بخش مرکزی سبب آبگرفتگی معابر و رفتن آبا به تعدادی از مناز ل مسکونی در این منطقه شد که با تلاش گروههای امداد ونجات هلال احمر مهارشد.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: جاری شدن روان آب سبب آبگرفتگی معابر این محله ورفتن آب به دو زیرزمین غیر مسکونی بوده است که توسط نیروهای امداد ونجات هلال احمر مهارشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار