نماینده ولی فقیه در استان یزد ناصری به واردکنندگان و تولیدکنندگان نیز توصیه کرد که به سود کمتر قانع باشند تا کالاها با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسد.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹ 10 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه یزد اظهار داشت: زمانی که شیطان و وسوسه‌های شیطانی از قلب انسان خارج شود، خدا و انوار الهی وارد قلب بشر می‌شود و ذکر خدا، قلب بشر را مملو از نور الهی می‌کند.

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله سعیدی عنوان کرد: آیت‌الله سعیدی از روحانیون دوران مبارزات انقلاب بود و بارها توسط رژیم پهلوی دستگیر شد و در نهایت نیز به شکل مظلومانه‌ای به شهادت رسید.

ناصری با اشاره به خاطراتی از زمان دستگیری آیت الله سعیدی که به شهادت این شهید والامقام ختم شد، افزود: بسیاری از مبارزان انقلاب به شکل مظلومانه‌ای به شهادت رسیدند و امروز همه باید در حفظ انقلابی که با این عظمت و مظلومیت شکل گرفت، کوشا باشیم.

وی با اشاره سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی عنوان کرد: امام خمینی(ره) تاکید داشت که فرزندان ما در دانشگاه با مسائل دینی و فرهنگی و مذهبی آشنا شوند و از نفوذ فرهنگی استعمارگران در امان باشند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: ای کاش از همان زمان توجه جدی و ویژه به این موضوع صورت می‌گرفت و تفکر و عقل‌گرایی را در مسیر دانشگاه و مدرسه قرار می‌دادیم اما همچنان امیدواریم که تفکر و تعقل و تدین و تربیت الهی و اسلامی در مدارس و دانشگاه‌های ما نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به سه تحول بزرگی که امام در دنیا رقم زد اشاره کرد و در مورد این تحولات افزود: تحول در کشور ایران، تحول در جهان اسلام و تحول در دنیا سه حرکت مهمی بود که امام آغاز کرد و مسیر را به سمت کمال و حق باز کرد.

ناصری تاکید کرد: این تحولات هم دنیا را تکان داد و هم کشور ما را از بی‌دینی و بی‌تقوایی نجات داد و ایمان کامل و امید به آینده را به جامعه بازگرداند و امروز نیز تاکید رهبر معظم انقلاب، ایمان و امید است و این دو مؤلفه مهم باید در جامعه جاری و ساری شود.

وی بر لزوم امیدبخشی به مردم تاکید کرد و گفت: امید به پیشرفت در سایه امید به خدا باید در مردم تقویت شود و این امید نشأت گرفته از توکل و توسل است و امام نیز قدرت اراده قوی و امید به پیروزی انقلاب را از توکل به خداوند متعال داشت.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: اقدامات دولت سیزدهم در استان یزد در حال انجام است و رئیس جمهور نیز قول داده تا مصوبات سفر به استان یزد را به سرعت محقق کند.

وی در مورد امور مالیاتی نیز تاکید کرد: باید نسبت به دریافت مالیات از افراد کم بضاعتی که درآمد چندانی ندارند، دقت شود که البته خوشبختانه سازمان امور مالیاتی خود در این مسیر قدم برداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ناصری به واردکنندگان و تولیدکنندگان نیز توصیه کرد که به سود کمتر قانع باشند تا کالاها با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسد.

امام جمعه یزد به موضوع خودکفایی در خوراک دام اشاره کرد و گفت: استانداری‌ها، جهاد کشاورزی و کشاورزان در این زمینه اهتمام داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار