۴۲ خودرو لوکس با ماندگاری ۱۰ سال در فضای باز در این پارکینگ بندر نوشهر وجود دارند که هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند
کد خبر: ۱۱۰۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۱ 10 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

در جریان بازدید میدانی رئیس قوهٔ قضائیه از بندر امیرآباد، انباری مشاهده شد که  بیش از ۲ هزار و ۹۱۳ تُن ذرت موجود در این انبار فاسد شده است.

مسافران قطارساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۱۸ خرداد مسیر ساری به تهران بعلت آنچه که گفته شده خرابی مسیر و سیل، ساعت ۲۴ قطار مربوطه در ایستگاه فیروزکوه توقف کرده و مسافران را ازقطار پیاده کردند مسافران در هوای بارانی و سرد فیروزکوه که عمدتا خانواده بودند به ناچار به ایستگاه پناه آورده و سپس وارد مسجد ایستگاه قطار شدند و منتطر تصمیم مدیریت راه آهن بودند که تکلیف شان را مشخص کند
هزینه بلیط که عودت نشده بود و مسافران گرفتار و شاکی تا صبح رو درمسجد سپری کردند .

رئیس دستگاه قضا در سفر به استان مازندران از انبار‌های بنادر استان ، گمرکات و اموال تملیکی، در راستای صیانت از حقوق عامه و خشکاندن ریشه‌های فساد بازدید کرد.

هواشناسی مازندران آسمان استان را امروز نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده از شب بتدریج با کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.

دوچرخه سوار بابلسری پس از۸۰۰کیلومتر رکاب زنی به مناسبت گرامیداشت اربعین شهادت آیت الله سلیمانی، در بازگشت از قم وارد قائم شهر شد.

داروی تولیدی از گیاه دم اسب صحرایی برای درمان سنگ کلیه در مراحل بررسی بالینی وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی قرار دارد.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمعه جمعه مازندران: بیش از دو هزار عوامل اجرایی مسئولیت برگزاری نماز جمعه شهر‌ها و بخش‌های مازندران را برعهده دارند.

بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر؛ به عنوان بیمارستان فعال در زمینه پذیرش گردشگر درمانی انتخاب شد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران: جنگ با نفوذ دشمن در میدان فرهنگی تکلیف است و نباید بی تفاوت بود.

رییس پلیس راه مازندران از مصدومیت ۲۰ نفر بر اثر ریزش سنگ در جاده چالوس خبر داد.

ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی، سالن ورزشی بانوان و نمایشگاه دایمی دانشگاه علوم پزشکی بابل به پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد رسیدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا ازبرگزاری کلاس‌های «آموزش خانواده و مهارت‌های زندگی» برای ۲۵۴ مددجوی کمیته امداد نکا در سال گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی وکشف یکی از بزرگترین انبار‌های دارو‌های انبار و احتکار شده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال دراین شهرستان خبر داد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار