استاندار فارس با بیان اینکه مردمان دیار فارس، هوشیار و با معنویت هستند، گفت: امیدواریم با حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، پیشرفت روز افزون کشور با انتخاب نمایندگانی انقلابی، متخصص و ولایت‌مدار باشیم.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 10 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدهادی ایمانیه، گفت: نظارت شورای نگهبان بر قوانین مصوب مجلس کارگشا بوده و اگر نهادی همچون شورای نگهبان در صدر مشروطه وجود داشت شاید سرانجام شیخ فضل الله نوری که از طرفداران مشروطه بود، به اعدام ختم نمی‌شد.
ایمانیه ادامه داد: بسیاری از نهاد‌ها نظیر شورای نگهبان، سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، حساب ۱۰۰ امام و دیگر بنیاد‌ها تدابیر و یادگار‌های ارشمند معمار انقلاب اسلامی بود که اکنون شاهد نقش آفرینی موثر آن‌ها در جامعه هستیم.
استاندار فارس برگزاری انتخابات را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: در چهار حوزه مربوط به انتخابات که رهبر انقلاب بر آن تاکید کردند، نقش شورای نگهبان مخصوصا بی بدیل است.
وی با بیان اینکه مردمان دیار فارس، هوشیار و با معنویت هستند، گفت: امیدواریم با حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، پیشرفت روز افزون کشور با انتخاب نمایندگانی انقلابی، متخصص و ولایت‌مدار باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار