میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران در سخنرانی نماز جمعه گلوگاه:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران گفت: امسال هزار و بیست میلیارد تومان اعتبار اشتغال استان برای ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی است و باید جهت برطرف نمودن فقر مهارتی ، با کمک فنی و حرفه‌ایی و آموزشگاه های آزاد ، و ایجاد شرایط رایگان آموزشی در روستاهای دورافتاده، «فقر مهارتی» را به «انقلاب مهارتی» تبدیل نمایم.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴ 09 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در سخنرانی نماز جمعه شهرستان گلوگاه اظهار داشت: کمیته امداد محل تجمع خیرین و نیکوکاران است و نیازمندان ولی نعمتان ما هستند و زمینه ظهور امام عصر(عج الله) با مستضعفین و محرومین فراهم می گردد.

باید «فقر مهارتی» را به «انقلاب مهارتی» تبدیل نمایم  


وی با اشاره به دو ماموریت بزرگ کمیته امداد در حوزه مسکن و اشتغال افزود: از سال گذشته تا کنون در شهرستان گلوگاه ۱۸ مسکن در حال ساخت و ۳۸ مسکن در مراحل پیش از ساخت قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران گفت: در سال گذشته ۱۰ هزار متر زمین به کمیته امداد اهدا شده است و این حمایت و عنایت مردم به نظام و انقلاب اعجاز بزرگی است و همه باید با همکاری و حمایت، موانعی همچون صدور پروانه ساخت و الحاق به بافت و... را برداشته تا در کوتاه ترین زمان مسکن محرومین تحویل خانواده های فاقد مسکن گردد‌.

معافی بیان داشت: امسال هزار و بیست میلیارد تومان اعتبار اشتغال استان برای ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی است و باید جهت برطرف نمودن فقر مهارتی ، با کمک فنی و حرفه‌ایی و آموزشگاه های آزاد ، و ایجاد شرایط رایگان آموزشی در روستاهای دورافتاده، «فقر مهارتی» را به «انقلاب مهارتی» تبدیل نمایم.

وی تاکید کرد: در شهرستانها، مجمع خیرین با حضور خیران در سطوح بالا، متوسط و... ، مراکز نیکوکاری و خیریه ها تشکیل شود تا در نشست‌های ماهیانه با ظرفیت های یکدیگر آشنا شده و منشاء خدمات و برکات بیشتری برای محرومین شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار