مدیرکل کمیته امداد مازندران در همایش روحانیون و مبلغین زکات شهرستان گلوگاه:
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: هسته های کوچک مقاومتی در روستاها و محلات در حوزه جنگ اقتصادی باید تشکیل شده و در مساجد نیز باید در کنار جنبه مناسبتی به جنبه مقاومتی هم توجه شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 09 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، همایش روحانیون و مبلغین زکات شهرستان گلوگاه با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران و امام جمعه شهرستان گلوگاه و اعضاء شورای زکات برگزار شد.

در این همایش مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با سپاس از حجت الاسلام میر احمدی امام جمعه گلوگاه و پیشگامی و پیشتازی این شهر در برگزاری همایش شهرستانی زکات اظهار داشت: گلوگاه در توجه و تمرکز به زکات تبدیل به الگوی دیگر شهرستان ها خواهد شد. 

هسته های کوچک مقاومتی در روستاها و محلات در حوزه جنگ اقتصادی تشکیل شود  

میثم معافی با توجه به دو واژه مهم ایمان و امید در بیانات رهبری افزود: زکات یکی از اعجازهای انقلاب اسلامی و گزاره ای امید بخش و پایه اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری در اجلاس سراسری زکات نکات مهمی را بیان فرمودند که می توان تاکید به برگزاری همایش زکات، استغفار مسئولین در کوتاهی در امر زکات، همکاری تمام مسئولان در تمامی بخش های دولتی ، پس از حاکمیت ، جایگاه برجسته اقامه نماز ، زکات و امر به معروف از منظر قرآن ، نظام اسلامی جهت تحقق احکام اسلامی ، مسئله فقه ای زکات ، نهضت احیاء و ترویج زکات و.. را برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با تاکید بر تجربه موفق کمیته امداد در کار با مردم و با توجه به ظرفیت های مهم مردمی در روستاها ، محله ها و مساجد گفت: هسته های کوچک مقاومتی در روستاها و محلات در حوزه جنگ اقتصادی باید تشکیل شده و در مساجد نیز باید در کنار جنبه مناسبتی به جنبه مقاومتی هم توجه شود.

حجت الاسلام میر احمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه نیز در این همایش با تشکر از تلاش های کمیته امداد در جمع آوری زکات بیان داشت: همه ما باید در هر نهاد و دستگاهی، در احیاء و ترویج امر زکات تلاش های مستمری داشته باشیم.

خبر: الهام زارعی 

 

هسته های کوچک مقاومتی در روستاها و محلات در حوزه جنگ اقتصادی تشکیل شود  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار