احکام جدیدی در شهرداری شیراز صادر شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 09 June 2023

تابناک فارس به نقل از ایلنا: محمدحسن اسدی با صدور احکام جداگانه‌ای مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر، سرپرست منطقه ۲، سرپرست اداره کل حسابرسی، سرپرست اداره کل سرمایه انسانی، مشاور شهردار و رئیس اتاق فکر شهرداری، سرپرست اداره کل نوسازی و تحول اداری، سرپرست مدیریت هسته گزینش و مشاور شهردار در امور ایثارگران و جانبازان را منصوب و همچنین حکم سرپرست اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت توسط معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری صادر شد.

شهردار شیراز در حکم سیدجواد سیدبکایی به‌عنوان مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر بر مواردی همچون ابلاغ دستورات شهردار به اشخاص (حقیقی و حقوقی) و همچنین مجموعه شهرداری و سازمان‌های وابسته و تابعه شهرداری و...تأکید کرده است.

اسدی در حکم محمد مقدس‌زاده به‌عنوان سرپرست منطقه ۲، مواردی همچون نظارت بر امور مالی و وصول درآمد منطقه مطابق با تعرفه‌های مصوب و دستورالعمل‌های صادره و ارتباط مستمر با شهروندان و تسریع در حل مسائل و مشکلات آنها در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را بیان داشته است.

شهردار شیراز در حکم مجتبی باقری به‌عنوان سرپرست اداره کل حسابرسی شهرداری بر مواردی نظیر نظارت بر عملیات مالی حوزه‌های مختلف شهرداری و ممیزی اسناد و مراقبت در تطبیق عملیات مالی شهرداری با قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌ها و اهداف و اعتبارات مصوب تصریح کرده است.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در حکم اسماعیل اکبری به‌عنوان سرپرست اداره کل سرمایه انسانی به نظارت بر اجرای دقیق آیین‌نامه‌های و مقررات استخدامی قانون کار و تأمین اجتماعی و نظایر آن، اشاره کرده است.

شهردار شیراز در حکم داریوش ستایشگر به‌عنوان مشاور خود و رئیس اتاق فکر شهرداری اظهار داشته است: با عنایت به گستردگی و حجم قابل توجه وظایف شهرداری انتظار می‌رود که نسبت به تشکیل اتاق‌های فکر در حوزه‌های مدیریتی شهرداری اقدام و نسبت به شناسایی و رفع نیازها و مشکلات شهرداری قدم‌های مؤثر و چشمگیری بردارید.

اسدی در حکم محمدرضا بهبودی به‌عنوان سرپرست اداره کل نوسازی و تحول اداری نیز مواردی همچون هدایت و نظارت بر تهیه و تصویب ساختار سازمانی شهرداری و سازمان‌های وابسته و طی مراحل قانونی آن تاکید کرده است.

شهردار شیراز در حکم علی شمس‌الدینی به سمت سرپرست مدیریت هسته گزینش شهرداری شیراز نیز بر برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیم‌های کلان برای فعالیت‌های مدیریت در راستای وظایف قانونی شهرداری تأکید کرده است.

مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز، محمدمهدی اسماعیلی ابهری را به‌عنوان مشاور خود در امور ایثارگران و جانبازان منصوب کرد.

محمدعلی راضی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز نیز طی حکمی عبدالرسول امیری را به‌عنوان سرپرست اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت منصوب شد.

برچسب ها: شهرداری ، انتصاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار