مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام افزود :اجرای طرح «پیک امید» در کانون استان با همکاری مربیان سیار روستایی به منظور توزیع عادلانه خدمات فرهنگی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار جهت بهره‌مندی کودکان و نوجوانان این مناطق از فعالیت های فرهنگی ادبی و هنری کانون برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 09 June 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ فاطمه رستگار افزود : مربیان خلاق اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در بخش کتابخانه سیار روستایی در طول سال برنامه های مطلوب و جذاب مختلفی در قالب اجرای پیک امید برای بچه ها اجرا می کنند.

وی گفت : سه کتابخانه سیار روستایی برای ۸۶۶ نفر عضو کودک و نوجوان در ۵۴ روستای سراسر استان خدمات فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب خوانی ارائه می دهد.

رستگار ادامه داد : خدمات مختلف فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان مناطق محروم استان با اجرای برنامه ها و فعالیت های مختلف  در طول سال اجرا و انجام می شود.

وی بیان داشت : کتابخانه پستی در کانون استان با هدف ارسال کتاب برای کودکان و نوجوانانی که به مراکز فرهنگی و کتابخانه های کودک و نوجوان دسترسی ندارند با ارسال رایگان کتاب برای مخاطبان نقش مهمی در مطالعه کردن کودکان و نوجوانان در جامعه ایفا می کند./ع

بیشتر بخوانید:

برگزاری مسابقات کتابخوانی آن سوی نور در ایلام

اولین کتابخانه سیار استان ایلام افتتاح می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار