شهردار سنقر و کلیایی مطرح کرد؛
شهردار سنقر و کلیایی گفت: شهرداری سنقر امسال ۵٠٠ میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای طرح‌های عمرانی در سنقر قرار داده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ 08 June 2023

محمدابراهیم بشیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: شهرداری امسال حدود ۵٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی قرار داده است که از این میزان ٢٠٠ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های ناحیه کارگاهی جان احمد در نظر گرفته شد.

وی افزود: اعتبار لازم در این زمینه از سوی استانداری تامین نشد و شهرداری سنقر این میزان (٢٠٠ میلیارد ریال) را از اعتبار جاری خود تامین کرده و اکنون اقدامات مرتبط با پیمان سپاری آن انجام شده است.

شهردار سنقر تصریح کرد: طرح مطالعاتی برای سراب سنقر با همکاری میراث فرهنگی انجام شده که یک بخشی از آن طرح محدوده ملی است و بر اساس آن یک مجموعه گردشگری ایجاد می‌شود.

وی گفت: کلنگ زنی مجموعه دیگری در این محدوده و در حدود سه هکتار انجام شده، پیمانکار آن مشخص و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی به طرح‌های دیگری از جمله آسفالت معابر شهر سنقر اشاره کرد و افزود: از استاندار کرمانشاه برای اختصاص قیر رایگان به سنقر درخواست مساعدت بیشتری داشتیم و ٧٠٠ تن قیر رایگان دریافت کرده و از ابتدای تیر ماه کار آسفالت و روکش معابر شهر آغاز می‌شود.

بشیری تاکید کرد: سال گذشته ١٧ هزار تن آسفالت روکش در سطح شهر سنقر انجام شد و امسال هم حدود ٢٠ هزار متر مربع موزائیک فرش در معابر مختلف شهر انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار