مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش دمای هوای استان از پیش بینی آسمانی صاف برای کرمانشاه طی فردا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 08 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فیروز دولتشاهی اظهار کرد: هوای استان کرمانشاه طی امروز نیمه ابری و در بعضی ساعات ابری با وزش باد، بویژه در مناطق کوهستانی واقع در مرکز و شرق استان همراه با بارش پراکنده باران و رعدوبرق خواهد بود.

وی افزود: احتمال این که بارش به شکلی محدود و نقطه‌ای، شدید ظاهر شده و با رگبار تگرگ نیز همراه شود چندان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان برای فردا، تصریح کرد: برای روز جمعه پدیده قابل توجهی در استان کرمانشاه نخواهیم داشت.

دولتشاهی بیان کرد: برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با عبور موج کم رطوبت دیگری مجدداً و در بعضی ساعات شرایط برای رشد ابر، وزش باد و احتمالاً رگبارهای پراکنده باران همراه با رعدوبرق در استان فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین دمای هوای روزانه که امروز به طور نسبی کاهش می‌یابد در روزهای جمعه تا یکشنبه تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت و از روز دوشنبه تا پایان هفته متوسط دمای هوا در غالب نقاط استان به آرامی روندی رو به افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته سنقر با دمای ۱۰.۹ درجه خنک‌ترین و خسروی با ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان کرمانشاه بودند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار