مدیرکل بنیاد مسکن کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: ٢٨٠ واحد متقاضی در اجرای دومین طرح ملی مسکن شهرستان سنقر و کلیایی جانمایی شده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 08 June 2023

شمس الله خدادادیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با عنایت به بحث نیاز به مسکن در شهرستان سنقر همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها اتفاق افتاد.

وی افزود: بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی زمینی به مساحت ١٣ هکتار به منظور احداث مسکن در سنقر تامین کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح توسط مشاورین بنیاد مسکن در کمترین زمان ممکن تهیه و ٢٨٠ واحد متقاضی در این پروژه جانمایی شده است.

وی گفت: کلیه طرح‌های اجرایی ما به صورت برون ساخت در این پروژه پیش‌بینی شده است و پروژه‌ها به صورت یک قطعه زمین به ٢ متقاضی داده می‌شود.

خدادادیان خاطرنشان کرد: با استفاده از تسهیلات و سهم آورده‌ای که متقاضیان تامین می‌کنند و با هماهنگی توسط بنیاد مسکن بت دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری، نظام مهندسی و سایر ارگان‌ها این پروژه تا ١٨ ماه به سرانجام می‌رسد.

وی تاکید کرد: این پروژه ۶۶ هزار متقاضی داشته که یک هزار و ٧٠٠ متقاضی موثر بودند، ٣۶٠ متقاضی را پوشش دادیم و برای یک هزار و ٣٠٠ متقاضی دیگر با برنامه ریزی و همکاری راه و شهرسازی به زودی تامین زمین شده و باقی متقاضیان را ساماندهی می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار