استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه گفت: مطالبات معوقه این پروژه را به منظور تسریع در اجرای آن پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ 06 June 2023

مطالبات معوقه پروژه قطار شهری را پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عصر امروز (سه شنبه) نشستی در محل اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه با حضور استاندار و شهردار کرمانشاه، اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه و تعدادی از عوامل اجرایی این پروژه برگزار شد.

آغاز عملیات اجرایی پروژه قطار شهری کرمانشاه از سال ١٣٨۴ با اصرار دولت وقت آغاز و تا کنون ادامه پیدا کرده است، اجرای این پروژه با پیگیری‌های صورت گرفته به زیرگذر محدود شد.

محمدطیب صحرایی در این نشست اظهار کرد: هم‌اکنون وارث وضعیتی از پروژه قطار شهری کرمانشاه هستیم که تغییر آن ممکن نیست و باید تمام توان خود را برای اجرای کامل آن به کار گیریم.

وی افزود: در حال حاضر و با شرایط کنونی جمع‌آوری این پروژه نشانه ناخوشایندی برای مردم کرمانشاه خواهد داشت و باید برای اجرای این پروژه در قسمت زیرگذر نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: طرح مطالعاتی این پروژه به هر ترتیبی که انجام شده و تا کنون پیش رفته در حال حاضر و با تلاش ما باید به خوبی پیشروی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه به علت ریزش آب و گذشت زمان امنیت و کیفیت این پروژه به مخاطره می‌افتد، خاطرنشان کرد: من موظف به دفاع از منافع مردم کرمانشاه هستم و این پروژه نیاز قطعی ما و آیندگان است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: پیگیری مطالبات قطار شهر را به منظور تسریع در اجرای آن انجام خواهیم داد و با اعضای شورای شهر و همکاری فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه این روند اجرایی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار