کد خبر: ۱۱۰۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 05 June 2023

به گزارش تابناک مازندران از باشگاه خبرنگاران ، امدادگران جمعیت هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران در دو هفته گذشته ۱۲۱ نفر را از مرگ در دریا نجات دادند.
غلامعلی فخاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه طرح‌های دریا به صورت رسمی از اول خرداد ماه آغاز شده است، گفت: امدادگران این جمعیت و ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران از اول تا ۱۴ خرداد ماه امسال ۱۲۱ نفر را از خطر غرق شدن در دریا نجات دادند.

او افزود: ٩۵ نفر از نجات یافتگان مرد و ٢۶ نفر خانم بودند و هشت نفر از این افراد نیز برای درمان به بیمارستان‌های استان اعزام شدند.

فخاری ادامه داد: گشت‌های موتوری جمعیت هلال احمر مازندران نیز در این مدت ۵۲۱ نفر را به صورت سرپایی درمان کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه آب‌های ساحلی شهر بابلسر بیشترین حوادث دریایی را در این مدت داشت، گفت: از مجموع ۱۲۱ فرد نجات یافته از امواج مرگبار دریا ۵۵ نفر در آب‌های ساحلی شهر بابلسر نجات داده شدند.

او افزود: در آب‌های ساحلی محمودآباد ۲۲ نفر، عباس آباد ۱۳ نفر، بهنمیر ۱۰ نفر، فرح آباد ساری ۶ نفر، چالوس ۵ نفر، سرخرود ۴ نفر، فریدونکنار و جویبارهر کدام دو نفر و نوشهر و نشتارود نیز هر کدام یک نفر از مرگ در دریا نجات داده شدند.

فخاری گفت: از مجموع هشت غریق نیز که برای تکمیل درمان به بیمارستان اعزام شده بودند ۳ نفر در آب‌های ساحلی بابلسر، ۲ نفر در فریدونکنار و سه نفر نیز در آب‌های ساحلی فرح آباد ساری، عباس آباد و رامسر غرق شده بودند.

او ادامه داد: در آب‌های ساحلی شهرستان‌های بهشهر، نکا و میاندورود در این مدت هیچ حادثه‌ای گزارش نشده است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار