عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به اینکه دشمن فهمیده نقطه قدرت جمهوری اسلامی ولایت فقیه است، گفت: در جریانات اخیر دیدیم که دشمنان نظام از تمام توان و قدرت خود برای تضعیف رهبری استفاده کردند.
کد خبر: ۱۱۰۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸ 05 June 2023

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی عبدوس روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و شصتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد در مصلای امام خمینی تبریز افزود: امام خمینی (ره) می‌دانست نظام جمهوری اسلامی دشمنان زیادی دارد از این رو درصدد تحکیم پایه های نظام بود تا هیچ دشمنی حریف نظام نشود.
وی با اشاره به اینکه امام می دانست اگر مردم پشت نظام باشند نظام شکست نمی خورد، ادامه داد: امام خمینی (ره) مردم را پای کار آورد به طوری که این مردم هستند که رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای خبرگان را تعیین می کنند.
حجت الاسلام عبدوس گفت: خیلی ها امید بسته بودند که اگر امام خمینی سر به زمین بگذارد فاتحه نظام خوانده خواهد شد اما نمی دانستند جنس محبت مردم به امام از جنس محبت به اهل بیت و امام حسین (ع) است.
وی با بیان اینکه اکنون ۳۴ سال است که رهبر معظم انقلاب سکاندار نظام هستند، اظهار کرد: دشمنان نظام از همه ابزار استفاده کردند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند ولی نتوانستند زیرا مردم عاشق رهبری و نظام و انقلاب هستند.
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به اینکه دشمنان نظام برای تضعیف پایه های انقلاب در مسئله کشف حجاب سرمایه گذاری کردند، گفت: متاسفانه برخی دانسته و ندانسته بلندگوی آمریکا، اسرائیل و منافقان شدند.
حجت‌الاسلام عبدوس با تاکید بر اینکه اکنون جمهوری اسلامی از لحاظ نظامی بسیار قدرتمند است، گفت: مردم عاشق نظام و رهبری هستند و با وجود گرانی و مشکلات اقتصادی همچنان پای ارزشهای امام و انقلاب ایستاده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :