مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: ما مبلغ قرارداد اخباری را بیش از دو برابر فصل قبل افزایش دادیم و ماندن یا رفتن وی به تصمیم خودش بستگی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸ 05 June 2023

به گزارش تابناک تبریز، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌و‌گویی، در خصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد محمدرضا اخباری با تیم تبریزی عنوان کرد: کسی که فوری وارد بازار می‌شود زود هم خرید نمی‌کند. احتمال دارد بازیکنان دوری در پاساژ بزنند و سپس قیمت مناسب را انتخاب کنند. اخباری یک مهره مهم و کلیدی برای ما است. چشم خودمان را بستیم و مبلغی بسیار بالاتر از فصل گذشته به او پیشنهاد دادیم، اکنون هم منتظر جوابش هستیم.

نصیرزاده در مورد فعالیت‌های نقل و انتقالی تراکتور گفت: لیست خمز در اختیار ما است و مشغول مذاکره هستیم، اما چند بازیکنی که در لیست او هستند با باشگاه خود قرارداد دارند و امکان جذب آنها برای تراکتور وجود ندارد. اکنون سقف بودجه تراکتور مشخص شده و به عنوان یک باشگاه بخش خصوصی نمی‌توانیم بیشتر از این هزینه کنیم. پرداخت مبالغ هنگفت برای ما بسیار سخت است.

وی در مورد زمان آغاز تمرینات تراکتور توضیح داد: ۱۰ تیر تمرینات خود را آغاز می‌کنیم و بعد از ۵ روز برای برگزاری اردوی دو هفته‌ای به استانبول می‌رویم زیرا احتمال می‌دهیم لیگ برتر آینده از ۱۰ مرداد آغاز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :