جلسه معارفه دانشجویان غیرایرانی دانشگاه یاسوج، با حضور دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج و اعضای هیئت رئیسه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵ 05 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و  بویراحمد، جلسه معارفه دانشجویان غیرایرانی دانشگاه یاسوج، با حضور دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج و اعضای هیئت رئیسه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه یاسوج در این نشست، ضمن خوش‌آمدگویی و خیرمقدم به دانشجویان غیر ایرانی، به تبیین راهبردهای دانشگاه یاسوج در زمینه‌های علمی و پژوهشی، ساختار دانشگاه و سیاست‌های کلی این دانشگاه پرداخت.
وی در ادامه گفت: تحصیل در کشور خارجی می‌تواند فرصت مناسبی برای یادگیری آداب و رسوم و ارتباط باشد و باید این فرصت را مغتنم شمارید.
دکتر بهادر کرمی دانشجویان بین‌الملل را سفیران علم، صلح، دوستی و فرهنگ خواند و افزود: دانشگاه لازم است به نقش مهم آن‌ها توجه و از حضور دانشجویان بین‌الملل استفاده کند.
وی در ادامه مراسم نیز توضیحاتی در مورد پرتال دانشجویی، رویه‌ها و مقررات اجتماعی و علمی دانشگاه، خدمات کنسولی دانشگاه، امکانات ورزشی و رفاهی برای دانشجویان به زبان انگلیسی و عربی و فارسی ارائه داد.

دکتر قبادی پور مدیر امور بین‌الملل دانشگاه یاسوج نیز در این نشست گفت: این دانشجویان همگی اهل کشور عراق و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‌کنند.
مدیر امور بین‌الملل دانشگاه یاسوج ادامه داد: "۳۱ دانشجوی" غیر ایرانی در‌‌‌ "۱۲ کد" رشته و "۴ دانشکده" دانشگاه یاسوج مشغول به تحصیل می‌شوند.
بنابراین گزارش، در ادامه این نشست دانشجویان ضمن معرفی و بیان پیشینه فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود، به بیان اهداف و خواسته‌های خود پرداختند و برای دقایقی نیز دانشجویان سوالات خود را مطرح و دکتر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج نیز جوابگوی سوالات دانشجویان بود.
در ادامه همچنین پیرامون برخی اولویت‌ و نیازهای دانشجویان غیرایرانی نیز بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار