معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام بیان داشت : : با توجه به میزان مصرف زائران در عبور از شهرستان طبق برآورد سال های گذشته روزانه یک هزارو ۲۰۰ قالب یخ تولید اگر صرفا در اختیار زائران باشد کفایت می کند ولی باتوجه به مصارف دیگر این ظرفیت و میزان تولید جوابگوی ایام اربعین نخواهد بود.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 05 June 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی افزود : در راستای بررسی ظرفیت های شهرستان دهلران در زمینه ارائه خدمات به زائران اربعین امروز از کارخانه یخ دهلران بازدید شد.

وی گفت : به دنبال این هستیم که شهرهایی که در مسیر زائران هستند به لحاظ نیازمندی هایی که دارند پیش از رسیدن ایام اربعین ظرفیت سازی لازم انجام گیرد که در ایام اربعین نیاز به ارائه خدمات از جاهای دیگر و مرکز استان به این شهرستان ها نباشد.

حسنی ادامه داد :  بحث سردخانه، اماکن ذخیره سازی آب معدنی و اسکان زائران از دیگر موضوعاتی است که در شهرستان های مسیر تردد زائران در دستور ساماندهی قرار داده ایم و نیازمندی ها را بررسی و احصا و برای تامین این نیازمندی ها تا جایی که ممکن است تا قبل از اربعین اقدامات لازم را انجام می دهیم.

وی گفت :  امسال بر اساس آماری که از سال گذشته در خصوص نیازمندی شهرستانهای محل تردد زوار در خصوص آب معدنی داریم از محل کارخانه به همان شهرستان مستقیم آب معدنی منتقل می شود تا بحث حمل و نقل دوباره از مهران به شهرستان ها را نداشته باشیم.

حسنی ادامه داد : در بحث اسکان در مساجد، حسینه ها، نمازخانه ها و سالن های ورزشی و جاهایی که از قبل پیش بینی شده است هم نیاز به وسایل خنک کننده داریم که تدابیر لازم در دستور کار است./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار