امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت :مردم همچون تکه‌های آهنین با اداره‌ای بالا به دعوت قیام امام لبیک گفتند و هنوز هم با وجود مصائب جنگ، تحریم و تهدید همچنان بر سر آرمان‌های خود وفادار مانده‌اند.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 04 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نورکریمی تبار در آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت : امام خمینی (ره) از همان آغاز نهضت و قیام خود علیه استکبار جهانی از هیچ کسی و جریانی واهمه نداشتند و به اهداف مبارزه خود ایمان داشتند و با وجود شهادت فرزند، زندان و تبعید اما لحظه‌ای از مبارزه و قیام عقب نشینی نکردند و محکم بر اهداف و آرمان‌های قیام الهی خود ماندند.

وی افزود : توکل مردم ایران اسلامی همواره بر خدا است و امام راحل برای خدا و دفاع از دین قیام کرد و خداوند نیز محبت او را در دل‌ها و یاد و نامش را در دنیا جاویدانه کرد.

امام جمعه ایلام ادامه داد :  امام خمینی (ره) نظامی را در ایران پایه گذاری کرد که امروز تاثیر آن را در تمام نقاط جهان می‌بینیم و امام شخصیتی بود که پس از گذشت از ۱۴ قرن در اوج عرفان، سیاسی‌ترین فردی شد که مردم را به قیام برای خدا دعوت کرد.

وی بیان کرد :  مردم همچون تکه‌های آهنین با اداره‌ای بالا به دعوت قیام امام لبیک گفتند و هنوز هم با وجود مصائب جنگ، تحریم و تهدید همچنان بر سر آرمان‌های خود وفادار مانده‌اند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار