معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بیان داشت : امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و پیش بینی های امام راحل و رهبری برای نابودی دشمنان و رژیم اشغالگر قدس تحقق می یابد.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ 04 June 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی در آیین گرامیداشت ارتحال امام راحل در دهلران گفت : به فرموده رهبری تمامی صفات یک رهبری در امام راحل جمع شده بود و همین خصوصیات نیز باعث محبوبیت ایشان در بین مردم شده بود، چراکه امام خمینی بر قلوب ملت حکومت می کرد.

وی افزود : امام فاتح قلب ها بود و نمونه آنرا در سال ۵۷ که از پاریس وارد ایران شدند، شاهد بودیم که چگونه ملت ایران اسلامی اعم از پیر و جوان از وی استقبال کردند.

 حسنی ادامه داد : دشمنان حمله به ایران اسلامی توسط صدام را طراحی و اجرا کردند، ولی امروز که ۳۴ سال از رحلت امام امت (ره) می گذرد و در ادامه که پرچم بدست رهبری رسید، دشمنان از گذشته ضعیف تر و ملت ما روز به روز قوی تر می شوند.

وی گفت : ایشان اضمحلال شوروی سابق و نظام کمونیستی را پیش بینی کردند، اما گورباچف توجه نکرد و بعدها در مصاحبه ای اعلام کرد پیام امام را درک نکرده و پشیمان بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد : دستاورد انقلاب و قیام امام (ره) موجب عزت جهان اسلام شد، استقلال ، آزادی و عزت ملت ما از امام (ره) و شهداست و امروز همان مسیر توسط رهبری ادامه دارد و خدا را شاکریم رهبری بصیر ، شجاع ، مردمی و ساده زیست کشتی انقلاب را بخوبی هدایت می کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار