مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران خبر داد:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و کمتر برخوردار شهرستان بهشهر و اتصال ۱۶ روستای بخش یانه سر این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 03 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل اعزی در مصاحبه با خبرنگاران در حاشیه سفر یکروزه استاندار مازندران به شهرستان بهشهر عنوان کرد: در یکسال گذشته در راستای توسعه ارتباطات روستایی شهرستان بهشهر به ویژه در مناطق بالادست این شهرستان اقدامات مثبتی صورت پذیرفت و به همت همکارانمان در مجموعه مخابرات منطقه مازندران و اپراتورهای تلفن همراه ، ۱۹ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان از خدمات شبکه اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: مشکلات موجود در حوزه ارتباطات ثابت و همراه در روستاهای این منطقه احصا شده و پس از ابلاغ مصوبات جلسه شورای اداری به ریاست استاندار محترم پیگیری لازم جهت تکمیل پوشش ارتباطی ۱۶ روستای بخش یانه سر این شهرستان که دارای مشکلات ارتباطی هستند انجام شده و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد پوشش صد درصدی کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بهشهر باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین افزود: در نخستین گام با دستور ویژه استاندار محترم مازندران عملیات اجرایی دکل تلفن همراه طی ده روز آینده در روستای  ولو این شهرستان، پس از بررسی های لازم در خصوص موضوع جاده دسترسی و شبکه برق آغاز خواهد شد.

اعزی در بخش دیگری از سخنان خود به تصویب پروژه فیبر نوری در مناطق روستایی شهرستان بهشهر اشاره نمود و افزود: انشالله با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط با پروژه های ارتباطی و صدور مجوزات لازم پروژه فیبر نوری بخش یانه سر این شهرستان نیز اجرایی خواهد شد و مردم عزیزمان در این منطقه از شبکه اینترنت پرسرعت و پایدار برخوردار خواهند شد.

وی همچنین از نهایی شدن تفاهم نامه میان شهرداری های بهشهر، رستم کلا و خلیل شهر با اپراتورهای دارای مجوز FCP خبر داد و افزود: به همت فرماندار محترم این شهرستان و شهرداران به زودی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها FTTX در این شهرها عملیاتی شود.

دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان مازندران در خاتمه عنوان کرد: طی سال گذشته تعداد ۱۲ مجوز دفاتر پیشخوان دولت در این شهرستان به ویژه در مناطق روستایی صادر شده است و در صدد هستیم پس از راه اندازی سایت های تلفن همراه و ایجاد شبکه فیبر نوری در مناطق بالادست، با مشارکت پست بانک استان مجوز راه اندازی باجه بانکی روستایی را نیز جهت ارائه خدمات مالی و بانکی به مردم عزیز این منطقه در دستورکار قرار دهیم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار