کد خبر: ۱۱۰۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ 03 June 2023

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در پیامی، فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری بدین شرح است:

بسمه تعالی

امام(ره) مظهر عینی حرکت عظیمی است که ملّت ایران آغاز و تاریخ خود را متحوّل کرد

مقام معظم رهبری

شامگاه 13 خرداد 1368، شامگاه عروج ملکوتی روح الله بر بال ملائکه برای همنشینی با اولیا و صدیقین بود. اما فردای آنروز و آن خبر، کوچ ابدی مردی را فریاد می زد که با ایمان، تقوی و روحیه ظلم ستیزی،  ملت ایران را ظفرمند ساخت و همه چیز را معنایی آکنده از استقلال و آزادی  بخشید.

او حقیقتی همواره زنده در قلب و ستم دیدگان و مستضعفان جهان و رهبری که با سلوکی بی بدیل به عنوان الگویی کامل از یک رهبر دینی، بزرگترین انقلاب آزایخواهانه تاریخ معاصر را بنیان نهاد. ما همواره قدردان نعمتی اینچنین ارزشمند بوده و باید این امانت و میراث عظیم را حفاظت و پاسداری نمائیم.

اینجانب ضمن ادای احترام به شهدای قیام پانزده خرداد که نهال انقلاب را غرس کردند، فرارسیدن  سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را به خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تسلیت عرض می نمایم.  پیروزی در صیانت از آرمان های انقلاب، پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و  پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیرتولید، توسعه و بالندگی کشور عزیزمان ایران را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) از درگاه احدیت مسئلت دارم.

                                                                                                                                                     قباد ناصری

برچسب ها: نفت و گاز مارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار