مدیر جهاد کشاورزی دنا
بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تأمین مرغ ایام تعطیلات پیش رو و همچنین گردش گر پذیر بودن شهرستان دنا ، در پایان هفتن گذشته مرغ گرم تا به امروزدر حال توزیع است و از روز یکشنبه مرغ منجمد نیز در فروشگاهای مشخص توزیع خواهد شد .
کد خبر: ۱۱۰۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 03 June 2023

آراسته در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک اظهار کرد: با توجه به گرایش مردم به مصرف گوشت سفید، تدابیر لازم برای تأمین گوشت مرغ مورد نیاز مردم انجام شده و هیچ مشکلی در تأمین مرغ وجود ندارد.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تأمین مرغ ایام تعطیلات پیش رو و همچنین گردش گر پذیر بودن شهرستان دنا ، در پایان هفتن گذشته مرغ گرم تا به امروزدر حال توزیع است و از روز یکشنبه مرغ منجمد نیز در فروشگاهای مشخص توزیع خواهد شد .

آراسته با اشاره به توزیع مرغ به میزان لازم در دنا بیان کرد: تا رفع نیاز کامل و رسیدن بازار به تعادل، توزیع مرغ ادامه دارد و هیچ کمبودی نیست.
وی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما در تنظیم بازار تأمین کالای مورد نیاز مردم با بهترین کیفیت و کم‌ترین قیمت است.
آراسته در خصوص مهاجرین که در شهرستان وجود دارند گفت این سهمیه متعلق به مردم شهرستان است و برای افراد مهاجر در شهر در حال رایزینی هستیم که برای آنها اگر امکان داشته باشد سهیمه جدایی تخصیص یابد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار