فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری پدر ۶۸ ساله که به دلیل در گیری لفظی دختر خود را با آجر به قتل رسانده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 03 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکیاز محله‌های شهر ایلام، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل با پیکر خون آلود و بی جان دختری جوان که از ناحیه سر و گردن به شدت دچار جراحت شده بود روبرو شدند که مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام شد، ولی به دلیل شدت جراحات وارده و وخامت حال فوت کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با بررسی ماموران مشخص شد پدر ۶۸ ساله، دختر خود را با ضربات آجر به قتل رسانده که بدون مقاومت خاصی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده انگیزه خود را درگیری لفظی و عدم کنترل خشم و اختلاف خانوادگی عنوان کرد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار سلمانی تصریح کرد: شهروندان در هنگام اختلافات و درگیری خونسردی خود را حفظ کرده و قانونمندانه عمل کنند، زیرا وقوع چنین حوادثی موجب ضرر و زیان مادی و معنوی جبران ناپذیری خواهد بود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار