رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم در خصوص تمهیدات و توصیه‌های ترافیکی روز ۱۴ خرداد توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 03 June 2023

به گزارش تابناک قم، سرهنگ غلامرضا صدفی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم اعلام کرد:با توجه به سنوات گذشته پس از پایان مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مرقد مطهر، عزاداران و عاشقان اهل بیت برای  زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها  و مسجد مقدس جمکران وارد شهر قم می‌شوند ،با تمهیدات در نظر گرفته شده از ورود اتوبوس‌ها به داخل معابرشهر جلوگیری خواهد شد.

او افزود:تمام  اتوبوس ها به پارکسوار شمالی واقع در انتهای بلوار سردار سلیمانی هدایت و زائران توسط اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی قم به حرم مطهر سرویس دهی می‌گردند.

صدفی گفت:از شهروندان محترم تقاضا می‌شود جهت رفاه حال زائران و تسریع در سرویس دهی به این عزیزان حتی المقدور از تردد در بلوار سردار سلیمانی خودداری و از مسیر‌های جایگزین استفاده نمایند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم عنوان کرد: با توجه به حضور زائران در سطح شهر به خصوص معابر اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران از رانندگان عزیز تقاضا می‌شود جهت جلوگیری از سوانح و حوادث ترافیکی نسبت به رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو اهتمام بیش از پیش داشته باشند.

صدفی در پایان خاطر نشان کرد: در مسجد مقدس جمکران پارکینگ‌های شماره ۳ و ۴ برای توقف اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار