مدیر کل راه آهن قم از اختصاص چهار رام قطار فوق العاده در مسیر قم _تهران و بالعکس همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 03 June 2023

به گزارش تابناک قم،مدیر کل راه آهن قم صبح امروز طی گفت و گویی ضمن تسلیت ارتحال بنیان گذارانقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به اختصاص چهار رام قطار فوق العاده در مسیر قم _تهران و بالعکس همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: با عنایت به پیش بینی حجم گسترده مسافران در مناسبت‌های پیش رو و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و زائرین کریمه اهل بیت (س) قطار‌های فوق العاده قم- تهران و بالعکس پیش بینی شده است.

وی گفت:به این ترتیب یک رام قطار ریل باس ۱۴ خرداد ماه مصادف با روز رحلت حضرت امام در ساعت ۸.۱۰ از تهران به سمت قم حرکت می‌کند و در ساعت ۱۲.۳۰ از ایستگاه قم به تهران باز می‌گردد.

غلامحسین دباغ با اشاره به اینکه یک رام قطار در ساعت ۱۸.۱۰ از تهران به مقصد قم عزیمت خواهد کرد و در ساعت ۲۱.۱۰ به تهران باز می‌گردد گفت: در روز پانزدهم خرداد نیز دو رام قطار در ساعات‌های ذکر شده از تهران به قم و بالعکس آماده ارائه خدمات به زائرین و مجاورین شهر مقدس قم هستند.

وی با اشاره به اینکه قطار‌های یاد شده علاوه بر ۱۰ رام قطار‌های فعلی است که در مسیر قم_تهران و بالعکس به صورت روزانه تردد دارند، تصریح کرد:  قطار‌های یاد شده ریل باس بوده و با ظرفیت ۳۳۶ صندلی و تهویه مناسب و امکانات رفاهی در جهت سرویس دهی به هموطنان و زائرین گرامی مهیا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار