مدیرکل هواشناسی کرمانشاه:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی ساعاتی از اواخر وقت فردا تا ظهر دوشنبه هوای نواحی غربی استان کرمانشاه غبارآلود می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ 03 June 2023

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: هوای استان کرمانشاه طی امروز و فردا (یکشنبه) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: وزش باد که در نواحی غربی گاهی اوقات قابل توجه خواهد بود ممکن است طی ساعاتی از اواخر وقت فردا تا ظهر دوشنبه هوای این مناطق را کمابیش غبارآلود کند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت از ظهر دوشنبه تا روز چهارشنبه گذر موجی کم رطوبت ضمن کاهش نسبی دمای هوای روزانه
در بعضی ساعات سبب وزش باد و رشد ابر در استان کرمانشاه می‌شود.

وی گفت: این موج ممکن است در روز چهارشنبه بارش‌های پراکنده‌ای نیز به خصوص برای نواحی شمالی استان کرمانشاه به همراه داشته باشد.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: در ٢ روز پایانی هفته شرایطی نسبتا پایدار در جو منطقه حاکم می‌شود که مهمترین پیامد آن افزایش نسبی دمای هوا در قالب نقاط استان کرمانشاه است.

وی اضافه کرد: در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ١٣ و حداکثر ٣١ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تاکید کرد: در این بازه زمانی قصر شیرین و خسروی با بیشینه دمای ٣٧درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط و سنقر و بخش ماهیدشت با کمینه دمای ٨ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان کرمانشاه گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار