استاندار فارس در همایش مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان در شیراز افزود: جذب افراد صرفا باید بر اساس شاخص‌ها و از طریق فراخوان عمومی انجام شود و این مساله باید با حساسیت و جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ 02 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمد هادی ایمانیه، در همایش مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان در شیراز افزود: جذب افراد صرفا باید بر اساس شاخص‌ها و از طریق فراخوان عمومی انجام شود و این مساله باید با حساسیت و جدیت دنبال شود.
وی ادامه داد: باید با حرکت در چارچوب قانون زمینه را برای به استخدام و به کارگیری نیرو‌های توانمند و افراد موثر و کارآمد فراهم کرد.
استاندار فارس، با بیان اینکه همه سازمان ها، ارگان ها، نهادها، اماکن عمومی و خصوصی ارائه دهنده خدمات را ملزم به رعایت قوانین و مقررات حاکم بر جامعه است گفت: دشمنان ملت، عفاف بانوان ما را هدف گرفته‌اند که می‌بایست با تدبیر و بدون تعصب رایج در عین حفظ احترام، اما قاطعانه با آن مقابله کنید.
ایمانیه، امکانات در اختیار سازمان‌ها و دستگاه‌ها را متفاوت دانست و گفت: از این امکانات با هم افزایی بین دستگاهی برای بهرمندی سایر سازمان‌ها و استفاده حداکثری از منابع دولتی اقدام شود.
وی، با اشاره به جایگاه مردم در تشکیل حکومت اسلامی اظهار کرد: در سازمان‌ها می‌بایست برخورد پرسنل با مردم با محبت و گشاده رویی همراه باشد و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تمام توان خود را برای پاسخ سریع، منطقی و منصفانه به مردم به کار گیرند.
ایمانیه از مسئولان حراست دستگاه‌های اجرایی استان خواست که برای رفع مشکلات پیش رو با استفاده از ظرفیت‌های موجود راه حل ارائه دهند، زیرا در نظام خلقت هیچ بن بستی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار