کد خبر: ۱۱۰۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ 01 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 11/03/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------


محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از روز جاری تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 خرداد ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 خرداد ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه  از امروز پنج شنبه 11 خرداد ماه تا پایان اجرای طرح  ازساعت 12 ظهر تا ساعت 24 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال  به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از روز پنج شنبه 11 خرداد ماه تا پایان اجرای طرح از 9 صبح  تا ساعت 22 از مرزن آباد به سمت کرج  ممنوع بوده و تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 22 همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد  به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 11 خرداد ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای جمعه، شنبه و دوشنبه 12، 13، 15 و همچنین  جمعه 19  خرداد ماه از این محور ممنوع است .

سرهنگ جهان تاب همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های پیش بینی شده  منوط به شرایط ترافیکی بوده و در صورت عادی بودن با هماهنگی ماموران پلیس راه در محل اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی و در شرایط افزایش حجم تردد و ترافیک ، ساعات اجرای محدودیت ها افزایش می یابد.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین با اشاره به ممنوع بودن تردد ناوگان عمومی حامل زائران محترم حرم مطهر بنيانگذار انقلاب اسلامي در ايام 14 و 15 خرداد در محور کندوان خاطرنشان کرد: برای این منظور باید تردد در محورهای هراز و فیروزکوه به عنوان محورهای جایگزین انجام گیرد .

وی در خاتمه  از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

------------------------------------------

کشف 244هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در محور سوادکوه 

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 244 هزار نخ انواع کالای دخانی قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در محور سوادکوه خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"محمد محمدپور" در تشريح اين خبر گفت: دراجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق کالا ، ماموران اداره اطلاعات و عمليات پليس امنيت اقتصادي با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 نفر از عاملان عرضه مواد دخانی قاچاق در این استان شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ، تصریح کرد: متهمان که با استفاده از دودستگاه خودروي سواري شوتي اقدام به قاچاق کالاهاي دخاني از استان هاي غربي کشور و توزیع آن درسطح استان می کردند، در عملیاتی ضربتی حین تردد در محور سوادکوه به دام افتادند .

سرهنگ محمدپور از کشف 244 هزار نخ سیگار و یک هزارو 900 بسته تنباکوی خارجی قاچاق از خودروی این افراد خبر داد و اظهار داشت: ارزش کالاهای کشف شده در این عملیات بالغ بر 9 میلیارد ریال برآورد شده است .

وی از تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی  خبر داد و با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار این پليس قرار دارد، ازشهروندان خواست: برای حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای قاچاق که معمولا از استانداردهای بهداشتی لازم برخوردار نیستند، درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند. 

مهدوی روابط عمومی خبرگزاری کشور خ زارعی نکا:
سرهنگ راست خدیو در خاتمه از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله انتظامی و امنیتی از طریق سامانه 110 و یا کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.

------------------------------------------

کشف 5 کیلو گرم مواد مخدر در آمل 

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 5 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 3 سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط 3 سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آمل از کشف 5 کیلو گرم تریاک از متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ داداش تبار در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.

------------------------------------------

کشف 2 و نیم تن چوب جنگلي قاچاق در نور 

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 2 و نیم تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" با اعلام اين خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد با همکاری ماموران منابع طبیعی در حین گشت زنی یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب آلات جنگلی در محور اصلی شهرستان مشکوک  و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد : ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر 2 هزار و 500 کیلوگرم چوب جنگلی که به صورت غیرمجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ قلی پور خاطرنشان کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و راننده خودرو   پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

------------------------------------------

دستگیری 8 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور بابل 

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 8 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور این شهرستان بابل خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد زمان شالیکار، فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران  نظم و امنیت طی 24 ساعت گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.

وی با اشاره به دستگیری 8 سارق از قبیل قطعات داخل خودرو، منازل شخصی، معابر، کابل برق، موتورسیکلت ، ساختمان نیمه و  پمپ کشاورزی در این طرح ، بیان داشت: در این طرح  یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ " شالیکار" همچنین اظهار داشت : در این طرح  2 نفر از مخلان نظم و امنیت و 11 خرده فروش مواد مخدر و  4 معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل: از معرفی متهمان به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام كنند.

------------------------------------------

کشف 21 فقره سرقت در تنکابن 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی و کشف 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی"در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، 3 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را در اقدامی عملیاتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن خاطرنشان کرد: این افراد در بازجویی های فنی به 21 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دیلمی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

کشف یک دستگاه گنج یاب از سوداگر آثار باستانی در نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری یک سوداگر آثار باستانی و کشف دستگاه گنج یاب در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر فعالیت افرادی در زمینه حفاري غير مجاز به منظور کشف اشياء تاریخی و باستانی در شهرستان نکا، بررسي موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی زارم رود این شهرستان پس از هماهنگی قضائی موفق به شناسایی و دستگیری  متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف یک دستگاه فلزیاب و متعلقات مربوطه از متهم خبر داد و گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر جستجو برای گنج و اشیاء عتیقه اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی اظهار داشت: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار پليس است و شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت‌هاي این دسته از افراد سود جو، مراتب را در اسرع وقت از طريق تماس با شماره تلفن110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع رسانی کنند.

------------------------------------------

انهدام باند سارقان روغن خوراکی در میاندورود 

سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از انهدام باند سارقان روغن خوراکی و کشف اموال سرقتی به ارزشی بالغ بر 7 میلیارد و 800 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجتبی راست خدیو" در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت یک دستگاه خودرو کامیون حامل تقریبی 13 تن روغن خوراکی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: ماموران با بررسی دقیق محل سرقت، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و با سرنخ های بدست آمده به فردی 46 ساله در این ارتباط مظنون شدند.

سرهنگ راست خدیو تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی  متهم را به همراه 6 نفر دیگر از  همدستانش  دستگیر کردند .

وی افزود: ضمن کشف اموال سرقتی، متهمان ضمن اعتراف به سرقت محموله خودروی مورد نظر  به ارزش 7 میلیارد و 800 میلیون ریال برای  سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند. 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار