پایان امپراطوری ورزشی جولائی پس از یک دهه
مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد
کد خبر: ۱۱۰۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ 01 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کردستان، ظهر امروز پنجشنبه یازدهم خرداد ماه با حضور مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در سنندج برگزار شد.

در این آیین که با حضور «رشیدپور» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان، فرماندار شهرستان سنندج، جمعی از پیشکسوتان ورزش استان، کارکنان ورزش و جوانان کردستان، روسای هیات های ورزشی و دبیران سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان برگزار شد، حکم سرپرستی «آمنه غلام ویسی» توسط «خسرو قمری» مدیرکل هماهنگی امور استان های  وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد.

گفتنی است؛ در این آیین از زحمات  یک دهه «حامد جولائی» مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان کردستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پس از ۱۰ سال ریاست حامد جولایی بر سکان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، آمنه غلام ویسی اهل شهرستان مریوان معاون پشتیبانی و توسعه منابع فعلی اداره کل جایگزین وی شد. و قرار است بزودی مدیرکل جدید معرفی شود .

حامد جولایی از سال ۹۲ تاکنون مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بود و پیش از آن نیز رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان بوده است .

از ابتدایی دولت سیزدهم، تعدادی از مسولین استانی از حضور طولانی مدت حامد جولایی بر مسند اداره کل ورزش و جوانان استان گلایه و خواستار تغییر وی بودند که با مخالفت وزیر ورزش- ارتباط نزدیک وزیر ورزش با جولایی که سابقه طولانی و هم رشته بودن این دو مدیر دارد- مواجه می شدند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار