مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری مسابقه وصیت‌نامه ماندگار با موضوع پای درس‌های مکتب امام روح الله در همدان خبر داد و گفت: علاقمندان از ۱۲ خرداد تا ۱ تیر ماه مهلت شرکت در این مسابقه را دارند.
کد خبر: ۱۱۰۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ 01 June 2023

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری مسابقه وصیت‌نامه ماندگار با موضوع پای درس‌های مکتب امام روح الله در همدان خبر داد و گفت: علاقمندان از ۱۲ خرداد تا ۱ تیر ماه مهلت شرکت در این مسابقه را دارند.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری مسابقه وصیت‌نامه ماندگار با موضوع پای درس‌های مکتب امام روح الله در همدان خبر داد و اظهار کرد:  علاقمندان از ۱۲ خرداد تا ۱ تیر ماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی مهلت دارند که در این مسابقه شرکت کنند.


وی با بیان اینکه بنا بر تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری در طول یک سال گذشته وظیفه ما در جهاد تبیین خطیر است افزود: یکی از مهمترین رویکردها در جهاد تبیین بازخوانی نظام فکری و اندیشه‌ای معمار کبیر انقلاب امام(رحمه الله) و تبیین مجدد اصول مکتبی است که ایشان پایه گذاری کرده‌اند که در این راستا دو کار با هماهنگی و همکاری مجموعه‌های دولتی و مردمی مختلف طراحی شده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: با توجه به بازخوانی وصیت‌نامه امام(رحمه الله) به عنوان یک منشور در امتداد حرکت انقلاب اسلامی و توجه به رویکردهای مهم و الزام‌آور برای دولت و ملت در پیشبرد اهداف انقلاب، مسابقه وصیت ماندگار برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه در این مسابقه هدف این است که فرصتی فراهم شود تا مردم از اقشار مختلف وصیت‌نامه حضرت امام(رحمه الله) را بازخوانی کنند و بهره بگیرند عنوان کرد: سوالات هم به صورت متعارف مسابقات چهار گزینه‌ای طراحی نشده و در قالب یک برداشت آزاد از وصیت نامه حضرت امام(رحمه الله) است که دارای پنج اصل محوری و نقطه راهبردی از این وصیت‌نامه است تا افراد برداشت خود را استخراج کنند و با حوادث امروز در سطح جهان اسلام و جامعه بین‌المللی و ایران اسلامی تطبیق دهند.


نظیری با بیان اینکه برنامه بعدی تبیین اصول هفت‌گانه حضرت امام(رحمه الله) است که در ۱۴و ۱۵ خرداد در  یک هزار مساجد و حسینیه سراسر استان توسط مبلغین بیان خواهد شد گفت: وصیت نامه و محورهای هفت‌گانه بصورت اینفوگرافی وجزوه ۷۰ صفحه‌ای pdf در سایت و کانال اداره کل تبلیغات اسلامی به آدرس آدرس steh.ir و یا کانال ایتا@nehzat_eslami_hamمجزا بارگزاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار