مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۵۰ هزار و ۵۴۱ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شاهد افزایش ۳۱ درصدی ورود به استان نسبت به مدت مشابه هفته گذشته هستیم.
کد خبر: ۱۱۰۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ 01 June 2023

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با تابناک گیلان، با اشاره به آغاز تدریجی موج سفرها به استان گیلان همزمان با پایان هفته و آغاز تعطیلات نیمه خرداد ماه، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته شاهد تردد ۹۷ هزار و ۷۹۱ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

وی از ورود ۵۰ هزار و ۵۴۱ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و بیان کرد: همچنین طی این مدت شاهد خروج ۴۷ هزار و ۲۵۰ دستگاه وسیله نقلیه از استان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۳۱ درصد افزایش در ورود به استان داریم، گفت: شاهد افزایش ۳۱ درصدی در خروج از استان نیز هستیم.

نیک فهم، بیشترین ورودی به استان را از آزادراه قزوین - رشت با تردد ۱۸ هزار و ۸۶۱ دستگاه وسیله نقلیه دانست و متذکر شد: محور رامسر - چابکسر با تردد ۱۷ هزار و ۹۶۲۵ دستگاه وسیله نقلیه دومین محور پرتردد ورودی به استان است.

وی از مسافران خواست قبل از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و خاطرنشان کرد: رانندگان برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند تا شاهد ایجاد ترافیک در محورهای ورودی و خروجی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار