وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مجتمع خیرین سلامت قم با اشاره به حجم بالای خدمات رسانی مراکز درمانی قم به مراجعان گفت: این وزارتخانه به مراکز درمانی قم نگاه ملی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 01 June 2023

به گزارش تابناک قم، دکتربهرام عین‌الهی که چهارشنبه شب به قم سفر کرده بود، به مجتمع درمانی خیرین سلامت قم رفت و از اورژانس، بخش‌های ICU و اناق‌های عمل این مجموعه درمانی بازدید کر‌د.

وی در حاشیه این بازدید گفت: وضعیتی که شهر قم دارد، در کشور ممتاز است، چون قم شاهراه است و وجود جاده‌های متعدد از قم، این استان را ویژه کرده است.

وی افزود: این موضوع موجب می‌شود که مراکز درمانی قم، علاوه بر خدمات رسانی به مردم شریف قم، به مسافران و زائران نیز خدمات رسانی داشته باشد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: ۲۲۰۰ تخت بیمارستانی در قم وجود دارد و مراکز درمانی در قم را به عنوان یک مراکز ملی می‌بینیم.

دکتر عین‌الهی افزود: پروژه‌های درمانی در قم توسط بخش دولتی و خصوصی در حال انجام است و باید در این خصوص دولت هم اعتبارات بیشتری اختصاص دهد.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی گفت: با توجه به حجم گسترده خدمات اورژانسی و جراحی که امشب نیز مشاهده شد و از سوی دیگر حجم بیماران اورژانس، از نظر نیروی انسانی هم حمایت جدی باید صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار