معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج از اعزام ۲۰ هزار زائر از شهرستان کرج به منظور شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ 01 June 2023

اعزام ۲۰ هزار زائر از شهرستان کرج به حرم امام خمینی (ره)

به گزارش «تابناک البرز» مهدی آقابراری ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در گفتگو با رسانه ها با اعلام این خبر افزود: روز گذشته شهرستان کرج میزبان استقبال از زائرانی بود که از غرب کشور عازم مراسم باشکوه سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) بودند. 

وی با اشاره به مردمی بودن برنامه های این مراسم نیز گفت: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان جهت حضور مشتاقان و زائران به حرم مطهر و برای برنامه‌های ویژه سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) استفاده شده است

آقابراری همچنین با بیان اینکه امسال فقط 20 هزار زائر از کرج به این مراسم معنوی اعزام می شوند، گفت: 350 ناوگان اتوبوس برای حمل و نقل این زائران از کرج پیش بینی شده است که ۳۰۰ ناوگان آن توسط شهرداری کرج، سپاه ناحیه امام هادی(ع)، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) و ۵۰ ناوگان نیز به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع)، ناحیه امام جواد(ع) و شهرداری های کرج، محمدشهر و ماهدشت فراهم شده و مهیای جابجایی مسافران خواهد بود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج افزود: ساماندهی و برنامه ریزی جهت اعزام زائران توسط فرمانداری کرج، سپاه استان و نواحی با همکاری اعضای ستاد سالگرد امام خمینی (ره) در شهرستان کرج از جمله اصناف، مجمع امور صنفی، بنیادشهید و امورایثارگران و... صورت گرفته است. 

آقابراری گفت: امسال در سالگرد ارتحال معمارکبیر انقلاب اسلامی دوجنبه قابل توجه است که از این رو برنامه‌ریزی لازم برای اعزام زائران به مرقد در راستای تجدید میثاق و بیعت با آن امام همام و همچنین برگزاری آیین بزرگداشت در شهرستان تدارک و برنامه‌های خوبی برای حضور اهالی ولایت مدار و انقلابی در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار