معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اشتغال، مسکن و ازدواج را مهمترین مطالبه حوزه جوانان دانست وعنوان کرد: باید ظرفیت‌های قانونی و دولتی برای رفع این مشکلات در استان به کار گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 01 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سیدجواد هاشمی مهر در نشست ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: شناسایی مستمر نیاز‌های فکری و فرهنگی جوانان و رفع مشکلات باید مورد توجه جدی همه دستگاه‌های اجرایی اقتصادی، فرهنگی و بانکی قرار گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بر هویت بخشی به جوانان تاکید کرد و افزود: پشتیبانی از جوانان در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه همه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
وی سه ماهه تابستان را فرصتی مناسب برای پر کردن و غنی سازی اوقات فراغت جوانان دانست و گفت: در این ایام باید فرصت را برای برپایی کلاس‌های آموزشی و کسب کار‌های نوین فراهم کرد.
هاشمی مهر تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و ورزش استان با همکاری یکدیگر برنامه‌ها و مسابقات ورزشی برای جوانان تدارک ببینند.
معاون سیاسی اجتماعی و فرهنگی استانداری خاطرنشان کرد: فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش هم برای جوانان علاقمند به کسب مهارت‌های فنی و حرفه و دیگر آموزش‌های کارگاهی زمینه را فراهم سازد.  
هاشمی مهر ابراز داشت از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود که از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف خلافیت، پویایی، نوگرایی و سیاست گذاری‌ها بهره گیرند.
 وی تصریح کرد: توجه به جوانان از سیاست‌های کلی نظام و جز تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اشتغال، مسکن و ازدواج را مهمترین مطالبه حوزه جوانان دانست وعنوان کرد: باید ظرفیت‌های قانونی و دولتی برای رفع این مشکلات در استان به کار گرفته شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی برنامه ریزی شود.
 سیدجواد بیان کرد: حسینیه ها، مساجد و کانون‌های فرهنگی از ظرفیت‌های  مهمی است که با برنامه ریزی‌های لازم باید از این ظرفیت موجود استفاده حداکثری صورت گیرد.
هاشمی مهر تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی با تعامل و مشارکت چه در زمینه آموزش و فرهنگ سازی و چه در پرداخت تسهیلات بانکی نهایت تلاش و همکاری خود را با جوانان به کار گیرند.
در این نشست هر کدام از اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای کاهش رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و هرچه غنی ترسازی اوقات فراغت جوانان در تابستان پرداختند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار