معاون آموزش ابتدایی استان کهگیلویه وبویراحمد:
معاون آموزش ابتدایی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون ۷۸ درصد از نوآموزان جهت ورود به پایه اول ابتدایی سنجش شده اند.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 01 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جلال رحیمی بیدک ضمن تاکید بر اهمیت سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: ۲۵ خرداد ماه آخرین مهلت برای سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان می‌باشد که انتظار می‌رود اولیاء محترم نوآموزان به منظور دریافت نوبت و تحقق نرخ پوشش کلیه نوآموزان پیش از دبستان در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی هر چه سریعتر اقدام کنند.
رحیمی بیدک افزود: هم اکنون ۲۵ پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در ۱۳ شهرستان /منطقه استان فعال می‌باشد وفرآیند نوبت‌دهی در وبگاه My.medu.ir برای دریافت نوبت از مراکز سنجش همه شهرستان‌ها ومناطق استان فعال است.
وی تاکید کرد: تمامی خانواده‌هایی که فرزند آن‌ها در مهرماه سال ۱۴۰۲ وارد پایه اول می‌شود می‌توانند با مراجعه به این وبگاه تا مهلت تمدید شده برای دریافت نوبت اقدام کنند.
رحیمی یادآور شد: یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان داشتن کارت سلامت، برگه سنجش و گواهی پایان پیش‌دبستانی است و در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان سلامت عمومی، وضعیت جسمانی، شنوایی، بینایی، آمادگی تحصیلی و واکسیناسیون عمومی نوآموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار