برای حل مشکلات و معضلات شهرستان آستارا
در ادامه دیدارهای مختلف با مسئولان عالی رتبه کشور برای حل مشکلات و معضلات شهرستان آستارا عصر روز سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲، غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به اتفاق فرماندار بندر آستارا با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 31 May 2023

به گزارش تابناک گیلان در ادامه دیدارهای مختلف با مسئولان عالی رتبه کشور برای حل مشکلات و معضلات شهرستان آستارا عصر روز سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲، غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به اتفاق فرماندار بندر آستارا با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفت و گو کردند.

گزارشی از وضعیت شهرستان در خصوص وضعیت گمرک و تجارت، وضعیت بیکاری و مشکلات زیر ساختی ارائه و همچنین مکاتباتی در خصوص تامین اعتبار برای پروژه سد لاستیکی که در کل استان نیز پروژه‌های مشابه دچار عقب ماندگی است صورت پذیرفت.

آسفالت و بهسازی معابر شهری و روستایی، معابر بین روستاها و معابر داخل روستاها، مشکلاتی که در حوزه آب و فاضلاب در شهرستان وجود دارد، تامین اعتبار بیشتر برای طرح فاضلاب شهرستان آستارا و تامین اعتبار مجدد برای بازسازی تصفیه خانه بهارستان، تسریع در راه اندازی آب شیرین کن آستارا که قبلا مصوب شده است.

تخصیص دو دستگاه آمبولانس که مکاتبات آن قبلا با وزیر بهداشت و درمان صورت پذیرفته اما بدلیل‌ عدم خریداری آمبولانس جدید تحقق نیافته و قطعا با خرید آمبولانس‌های جدید دو دستگاه به شهرستان آستارا اختصاص خواهد یافت.

همچنین در خصوص بازسازی بلوار سفیر امید که محل تردد کامیون هاست و نیاز به یک زیرسازی خاص دارد نیز صحبت‌هایی انجام شد.

در خصوص تمامی موارد فوق الذکر مکاتبات صورت پذیرفت و دستورات لازم نیز توسط معاون اول رئیس جمهور صادر شد که در زمان مقتضی به سمع و نظر مردم شهرستان مرزی بندر آستارا خواهد رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار