استاندار خوزستان خطاب به فرماندهان انتظامی استان خوزستان گفت: برخی می‌خواهند به یک شکل در استان خوزستان ناامنی وجود داشته باشد و امیدواریم برنامه‌های شما، توطئه‌ها را خنثی کند.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 31 May 2023

سید علی‌اکبر حسینی‌محراب در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان که امروز (۱۰ خردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این انتصاب با درک و شناخت از استان خوزستان، بتواند منشأ اثر و موفقیت‌ها و تامین امنیت استان خوزستان مستمر باشد.

وی افزود: آنچه از شما می‌خواهیم تلاش برای مردم و تلاش برای خدا است تا استان خوزستان آرامش و امنیت داشته باشد. استان خوزستان همیشه تحت نظر برنامه‌ها و خیانت‌های دشمنان و به خاطر مردم با ولایت و انقلابی، همیشه مقطع نبرد بوده است. امیدواریم فرمانده جدید انتظامی با شناخت خوبی که از استان خوزستان دارد بتواند منشأ اثر باشد.

استاندار خوزستان خطاب به فرماندهان انتظامی استان خوزستان گفت: تلاش برای مردم تلاش برای خدا است. برخی می‌خواهند به یک شکل در استان خوزستان ناامنی وجود داشته باشد و امیدواریم برنامه‌های شما، توطئه‌ها را خنثی کند. دشمن پیچیده شده است و این پیچیدگی را در نقطه تلاقی با نیروی انتظامی می‌خواهد شکل دهد و شما باید متقابلا پیچیده باشید تا بتوانید موفق باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار