مدیر توافقات اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان خوزستان خبرداد:
مدیر توافقات اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد از تعیین تکلیف املاک تحت اختیار آموزش وپرورش خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 31 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد حسین کرمی جمور در دیدار با مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و پیرو توافقنامه فی مابین ریاست بنیاد مستضعفان و وزیر آموزش وپرورش کشور نسبت به بازدید از املاک در اختیار آموزش وپرورش در شهرستانهای گچساران و باشت و شناسایی آنها اقدام گردید.
وی با اشاره به محرومین و کمبود فضای آموزشی در استان کهگیلویه وبویراحمد که با توجه به جمعیت دانش آموزی بسیار محسوس است گفت: تلاش می کنیم بر اساس مفاد این توافقنامه این املاک را از طریق بهینه سازی و ایجاد ارزش افزوده و واگذاری بخشی از آنها به صورت رایگان و بلاعوض به آموزش وپرورش استان اقدام و سند مالکیت آنان به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر گردد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار از نگاه خاص بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان تقدیر وتشکر کرد .
حسنعلی عزت خواه افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد ازکمبود فضاهای آموزشی رنج می برد که این اقدام بنیاد مستضعفان که در راستای محرومیت زدایی و کارهای عام المنفعه است کاری ارزشمند و ماندگار برای استان خواهد بود.
ایروان پارسیان نژاد رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: 14 ملک فضای آموزشی در شهرستان گچساران و 10 ملک فضای آموزشی در شهرستان باشت که مالکیت آنان مربوط به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است شناسایی شده است که امیدواریم با همکاری اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد شاهد صدور سند مالکیت آنان به نام دولت باشیم و در اختیار آموزش وپرورش قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار