در راه حرم روح الله
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امسال حدود سه هزار کردستانی با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس که توسط اداره کل راهداری تامین شده، برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره)، به تهران اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 31 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک در کردستان، سرهنگ حمید شعبانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج با موضوع هماهنگی اعزام زائران به حرم امام خمینی(ره) اظهار کرد:

متولی اعزام این تعداد زائر، قرارگاه شهید فهمیده در استان با مسئولیت سپاه است.
وی با بیان اینکه همراه هر کاروان اکیپ بهداشتی و پلیس راه حضور دارد، افزود: ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی سپاه، کاروان ها را در اعزام به حرم مطهر امام خمینی(ره) همراهی می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: هفت سال اخیر به خاطر شیوع کرونا و ماه رمضان، امکان حضور زائران در استان‌ها برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل وجود نداشت اما امسال این زمینه فراهم است.

سرهنگ شعبانی یادآور شد: به محض دریافت ابلاغیه، قرارگاه استانی تشکیل و جلسات هماهنگی برگزار شد تا کاروانی خوب و اعزام باشکوهی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اعزام زائران از ۲ محور انجام می‌شود، اضافه کرد: زائران شهرستان‌های بانه، سقز و بیجار از مسیر زنجان- قزوین- تهران و سایر شهرستان‌ها از محور همدان- ساوه- تهران به حرم امام(ره) اعزام می‌شوند و روز شنبه ۱۳ خرداد به حرم خواهند رسید.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان هدف از شرکت زائران در مراسم سالگرد رحلت امام را آشنایی با تفکرات بنیانگذار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم زائران اعزامی به حرم امام راحل از بین جوانان، نوجوانان، اقشار مختلف مردم و کسانی باشد که تاکنون در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی نکرده اند.
وی افزود: رهبری در مراسم سالگرد امام راحل، همواره زوایای زندگی امام خمینی را برای اقشار مختلف مردم تبیین می کنند و امسال نیز این مهم با توجه به اتفاقات و اغتشاشات اخیر و لزوم دشمن‌شناسی، تبیین خواهد شد.

امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی، شامگاه ۱۳ خرداد ۱۳۶۸ به ملکوت اعلی پیوست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار