تابناک گزارش می‌دهد:
ظهر امروز خانواده کاراته استان کرمانشاه تجمعی درب اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار کرده و خواستار برگزاری انتخابات عادلانه ریاست هیئت کاراته کرمانشاه شدند.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ 30 May 2023

خبرگزاری تابناک _کرمانشاه_ ظهر امروز جمعی از خانواده کاراته استان کرمانشاه تجمعی را درب اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار کردند تا مطالبات خود را به سمع و نظر مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه برسانند.

در این تجمع حدود ٢٠ نفر از خانواده کاراته استان کرمانشاه به نمایندگی از سایر اعضا حضور یافته و خواستار برگزاری انتخابات عادلانه برای انتخابِ ریاست این هیئت شدند.

به گفته تجمع‌کنندگان اسناد و مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد هیئت کاراته استان کرمانشاه در دوران تصدی چهار ساله تخلفاتی داشته است.

تجمع کنندگان مدعی شدند عدم برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات کاراته استان کرمانشاه، اهانت و توهین به برخی از سبک‌های تحت پوشش فدراسیون کاراته و نمایندگان آن‌ها در استان کرمانشاه در جلسات رسمی و غیررسمی از جمله تخلفات این هیئت است.

بنابر ادعای تجمع کنندگان عدم پاسخگویی، یک جانبه گرایی و خودمحوری و به حاشیه راندن پیشکسوتان، مربیان و مدیران کارآمد، اعلام حساب شخصی برای واریز هزینه‌های مربوطه مانند هزینه احکام و اخذ مجوز مازاد برای اخذ کد رهگیری از فدراسیون کاراته از جمله این تخلفات است.

خانواده کاراته استان کرمانشاه خواستار این هستند که دوره تصدی چهار ساله رئیس هیئت پایان یابد، سرپرست توسط فدراسیون منصوب شده و انتخابات را برگزار کند.

روابط عمومی ورزش و جوانان: در حال بررسی هستیم

به گزارش تابناک کرمانشاه، بهمن اختیاری روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه طی تماس تلفنی با تابناک کرمانشاه در خصوص رسیدگیِ اداره کل ورزش و جوانان استان به تقاضای خانواده کاراته کرمانشاه اظهار کرد: در حال بررسی این موضوع هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار