مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از تردد ۲۹ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی طی ۲ ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ 30 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از تردد ۲۹ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی طی ۲ ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: ورودی مسافر ایرانی در فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال  ۸ هزار نفر و ورودی مسافران خارجی ۶ هزار و ۱۴۸ نفر بوده است.

وی افزود: در این مدت خروجی مسافر ایرانی از پایانه مرزی خسروی حدود ۱۰ هزار نفر و خروجی مسافر عراقی ۵ هزار نفر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ساعات مجاز خروج از پایانه مرزی خسروی به عراق را روزانه از ۷ صبح تا ۱۷ بعدازظهر اعلام کرد: در این ساعات زائران به‌ صورت انفرادی و یا کاروانی می‌توانند با داشتن گذرنامه معتبر از این  مرز به عراق تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در راستای تسریع در تردد زائران اربعین، بهره‌برداری از ۱۵ پروژه عمرانی در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه قرار گرفته است.

کرمی ادامه داد: از بزرگراه کربلا از ورودی اسدآباد تا مرز خروجی مشترک با استان ایلام و بالعکس  15 مقطع خرابی شناسایی شده، تیم فنی تنوع خرابی تمامی محورها را مشخص کرد  و پیمانکاران به صورت امانی و پیمانی در حال رفع نواقص هستند و در کمتر از یک ماه این محور برای اربعین آماده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی و آشکارسازی محورهای منتهی به پایانه مرزی خسروی و استان ایلام با نصب تابلو، علائم جاده ای، تعمیر و نوکوبی گاردریل‌ها، بروزرسانی سیستم روشنایی و ... برای ایمن سازی هرچه بیشتر این محورها آغاز شده است.

بازدید وزیرکشور از مرز خسروی را اینجا بخوانید 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار