اصفهان میزبان میز نساجی کشور شد

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت در نشستی با فعالان عرصه نساجی در استان اصفهان با اشاره به اینکه میز نساجی کشور به اصفهان سپرده شد، گفت: فرایند تخصیص تسهیلات، رفع موانع تولید و صادرات این حوزه بررسی شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ 29 May 2023
اصفهان میزبان میز نساجی کشور شد

اسماعیل نادری با اشاره به پیگیری انجمن‌های نساجی کشور و استان اصفهان، افزود: جلسات کارشناسی برای رفع موانع برگزار شده و ابتدا به بررسی نحوه تخصیص بودجه ارزی برای نوسازی ماشین آلات و خطوط تولیدی واحد‌های نساجی کشور پرداخته می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اهمیت صنعت نساجی، ضرورت بازیابی، ارتقای تکنولوژی و به روز شدن ماشین آلات و تجهیزات را مطرح کرد و گفت: نکته مهم، تأمین منابع تسهیلات است، به دلیل اینکه نمی‌توان حسابی بر منابع بانکی باز کرد، ضمن آنکه بین بانک‌ها، عملکرد سلیقه‌ای وجود دارد.
امیررضا نقش افزود: مباحث نوسازی و بازسازی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد و بیش از ۶ درصد از تسهیلات سفر رئیس جمهور به بانک‌ها اعلام شده و ۴۰ درصد نیز پرداخت شده است.
در این نشست مصوب شد که طی یک سال، مبلغ ۶۰۰ میلیون دلار برای نوسازی و بازسازی ماشین آلات نساجی اختصاص یابد.
امیر کشانی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اعلام آمادگی اتاق اصفهان برای صادرات و حمایت از صادر کنندگان گفت: در صادرات نفت باید اولویت در صنایع پتروشیمی و پالایشگاه‌های داخل باشد.
سومین دوره میز توسعه صادرات صنعت نساجی کشور با شعار تاروپودی پیوسته برای جهانی شدن همزمان با افتتاح پانزدهمین نمایشگاه نساجی اصفهان با حضور تشکل‌ها و رؤسای اتحادیه‌های نساجی از استان‌های مختلف، مدیرکل دفتر نساجی وزارت صمت و مدیرکل سازمان صمت در استان اصفهان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان و دیگر مدیران استانی در محل اتاق بازرگانی اصفهان با هدف رسیدگی به مشکلات این بخش برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار