کد خبر: ۱۱۰۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ 29 May 2023

لیزر موهای زائد چیست؟

همان طور که می دانید لیزر موهای زائد روشی می باشد برای از بین بردن موهای زائد بدن،که غیر تهاجمی می باشد غیر تهاجمی بدین معنی است که نیاز به بریدگی در پوست شما ندارد.افراد ممکن است بخواهند نقاط مختلف بدن خود را لیزر کنند،اما یک سری از مناطق رایج است که در ادامه بیشتر در این باره توضیح می دهیم.

البته به این نکته هم توجه کنید که لیزر کردن موهای زائد بدن به صورت دائمی نمی باشد،اما نتایج آن خیلی بهتر از اصلاح یا اپلاسیون می باشد.وبرای گرفتن نتایج عالی می توانید به کلینیک لیزر درکرج مراجعه کنید.

رایج ترین نقاط برای لیزر موهای زائد بدن:

  • صورت
  • زیربغل
  • پاها

البته یکی از نکات حائز اهمیت برای لیزر موهای زائد این است که شما باید دستگاه مناسبی را انتخاب کنید برای این موضوع چرا که اگر دستگاه خوبی نباشد شما نتیجه دلخواه را نمی گیرید.در همین راستا می توانید از لیزرموهای زائد درکرج با مدرترین دستگاها راهنمایی بگیرید.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند:

گرمای لیزر سبب می شود که سلول هایی که رنگدانه (رنگ) زیادی دارند از بین بروند.به همین صورت چون موهای تیره رنگدانه های بیشتری دارند گرما را بیشتر به خود جذب می کنندو سریع تر از بین می روند.به این شکل است که مو گرما را به فولیکول های مو منتقل می کند وآنها را از بین می برد.و مو دیگر نمی تواند رشد کند.

به این نکته توجه کنید که فولیکول ها در زمان مختلف در مراحل مختلف هستند پس برای ازبین رفتن کامل موهای زائد افراد به چندین جلسه لیزر درمانی نیاز دارند.

کلینیک لیزر در کرج

چه کسانی می توانند موهای زائد خود را لیزر کنند؟

هر فردی که موهای زائد بدن داشته باشد می تواند برای از بین بردن موهای زائد خود اقدام کند.لیزر کردن موهای زائد در واقع یک نوع عمل زیبایی می باشد.که به زیبای ظاهری افراد کمک می کند وهمین طور که بعضی از افراد با این موضوع که دائما اصلاح کنند مشکل دارند به همین دلیل یکی از بهترین راه این است که با لیزر کردن موهای زائد کار خود را راحت می کنند.

چه کسانی نباید موهای زائد خود را لیزر کنند؟

شما باید قبل از لیزر کردن موهای زائد خود با پزشک مورد نظر صحبت کنید،این امکان وجود دارد که لازم باشد برای از بین بردن موهای زائد خود روش دیگری را انتخاب کنید .

وبرای خانم هایی که باردار هستند،که این افراد بهتر است با مراجعه به لیزربانوان در کرج در این باره اطلاعات کامل را کسب کنند.

افرادی که از داروهای خاصی برای درمان آکنه استفاده می کنند،آن هایی که تبخال می زنند.وهمین طور افرادی که سرطان پوست دارند.این افراد برای از بین بردن موهای زائد خود باید از این روش اجتناب کنند.

نکاتی که قبل از لیزر باید رعایت کنیم؟

در هفته ای که قراراست لیزر کنید بهتر است که ازبرنزه کردن پوست خود خوداری کنید چرا که برنزه کردن پوست چه به صورت طبیعی وچه مصنوعی از اثر بخشی موهای زائد می کاهد.وهمین طور ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی هم نیز شود.وسعی کنید کمتر در معرض نورخورشید قرار بگیرید.دو یا سه روز مانده به انجام لیزر آن ناحیه ای را که می خواهید لیزر کنید اصلاح کنید.

به این نکته هم توجه کنید پس از اینکه درمان خود را شروع کردید از اپلاسیون وموچین برای اصلاح استفاده نکنید.

کلینیک لیزر در کرج

پس از لیزر کردن موهای زائد چه اتفاقی می افتد؟

این امکان وجود دارد که پوست شما پس از لیزر کردن قرمز یا متورم شود که در همین راستا برای از بین بردن قرمزی و ... می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.ودر معرض نورخورشید هم قرار نگیرید.

بعضی از افراد هستند که لیزر موهای زائد را به الکترولیز ترجیح می دهند،اما قبل از اینکه بخواهیم دلیل آن را بدانیم یک تعریف کلی درباره الکترولیز درواقع الکترولیز از یک سیم نازک برای از بین بردن موهای زائد با جریان الکتریکی استفاده می کند .

علت اینکه افرد از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند این است که نسبت به الکترولیز درمان کمتر،درد کمترو همین طور رشد موهای درونی کاهش می یابد.

به چند جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارید؟

احتمالا شما به شش تا هشت جلسه درمان لیزر نیاز دارید،که معمولا شش هفته با هم فاصله دارند،با چند جلسه انجام لیزر فقط برخی از موهای زائد شما از بین می رود و درواقع بقیه موهای شما تحت تاثیر لیزر قرار نمی گیرد،چرا که به هنگام لیزر موهایی از بین می روند که در چرخه رشد هستند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار