کد خبر: ۱۱۰۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 29 May 2023
به گزارش تابناک مازندران ، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از آغاز خرید کلزا و گندم در مازندران تاکنون 10 هزار و 473 تن کلزا و گندم از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است.

 حسن عنایتی کلیجی با اشاره به آغاز فرایند خرید تضمینی کلزا و گندم در مازندران، اظهار داشت: مراکز خرید کلزا و گندم در استان فعال شده و آماده خرید مازاد محصولات تولیدی کشاورزان استان هستند.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: تا 7 خرداد 1402، 6 هزار و 589 تن کلزا از کشاورزان مازندرانی خریداری شد و بهای این محصول به کشاورزانی که تا تاریخ 23 اردیبهشت محصول خودشان را تحویل مراکز خرید دادند پرداخت شد.

 

وی افزود: تاکنون حدود 7 میلیارد تومان از بهای خرید کلزا به حساب کشاورزان پرداخت شده است و پیگیری برای پرداخت مابقی طلب کشاورزان در حال انجام است.

 

عنایتی کلیجی با بیان اینکه هر کیلو کلزا با قیمت 22 هزار تومان از کشاورزان خریداری می شود، گفت: شهرستان های گلوگاه و بهشهر به ترتیب بیشترین میزان خرید کلزا را تاکنون انجام دادند.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به خرید گندم در استان هم اشاره کرد و گفت: تا 7 خرداد 1402، گندم به میزان 3 هزار و 884 تن از کشاورزان مازندرانی بصورت تضمینی خریداری شد.

 

وی اظهار کرد: بیشترین میزان خرید گندم تاکنون به ترتیب مربوط به شهرستان های بهشهر و گلوگاه بود و این محصول با قیمت 15 هزار تومان به ازای هر کیلو از کشاورزان خریداری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار