فرماندار شهرستان نکا گفت: همانطور که یکی از شعارهای اساسی دولت سیزدهم «اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره» در کشور بوده است، این دولت، در عمل به وعده‌های خود صادق است و با تلاش همه مسئولان، امروز این پروژه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ 28 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز همزمان با دهه کرامت، با حضور عبدالرضا بابائی فرماندار شهرستان نکا، جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، خادمیاران رضوی(ع) و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، زیر گذر روستای گل خیل این شهرستان افتتاح گردید. 

افتتاح زیرگذر روستای گل خیل شهرستان نکا
افتتاح زیرگذر روستای گل خیل شهرستان نکا  

فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه، در سال گذشته در برنامه ای که بمناسبت دهه کرامت در روستای گل خیل برگزار شده بود و خادمین امام رضا(ع) به همراه پرچم متبرک به آن امام به شهرستان نکا و روستای گل خیل آمده بودند، بنده ۳ماه از آغاز خدمتم در فرمانداری نکا می‌گذشت، یادآور شد: مردم این روستا دغدغه ی انجام این پروژه را داشتند.

بابائی تشریح کرد: این پروژه که در سال ۱۳۹۰ مصوب شده بود، در سال ۱۳۹۳ آغاز و مدتها تعطیل بود که در دهه کرامت سال گذشته مجددا آغاز شد و طبق قولی که در سال گذشته به مردم این روستا و شهرستان دادیم، این زیرگذر ظرف یکسال به اتمام رسید و در دهه کرامت امسال افتتاح گردید.

وی عنوان کرد: این پروژه، مبلغ ۷ میلیارد تومان از گذشته اعتبار داشت و مبلغ ۹ میلیارد تومان نیز از سفر ریاست جمهور در سال گذشته به آن اختصاص یافت.

مقام عالی دولت در شهرستان نکا خاطرنشان کرد: همانطور که یکی از شعارهای اساسی دولت سیزدهم «اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره» در کشور بوده است، این دولت، در عمل به وعده‌های خود صادق است و با تلاش همه مسئولان، امروز این پروژه افتتاح شد.

بابائی با بیان اینکه، بخشی از صحبت‌های ما، ناظر به «گذشته، حال و آینده» است، خاطرنشان کرد: بنده به عنوان فرماندار شهرستان باید افق های پیشرو را ترسیم کنم، زیرا وظیفه‌ی ما اُمید بخشی است، نه اُمید کاذب، بلکه «اُمید صادق» که یک نمونه آن را امروز شاهد هستیم.

وی خبر داد: امسال در حوزه‌ ی راه، قطعاً و یقیناً کارهای بیشتری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت و از نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه جهت تلاشها و پیگیریهایش در سرعت بخشی انجام پروژه ها در مجلس شورای اسلامی تشکر میکنم.

فرماندار شهرستان نکا گفت: طبق وعده‌ای که هفته گذشته به مردم داده بودیم، از مصوبات سفر استاندار مازندران ۵ کیلومتر آسفالت روستای ولامده باهمت اداره‌کل راهداری و بسیج سازندگی در حال انجام است.

بابائی تصریح کرد: ۳۷ میلیارد تومان اعتبار از محل تعهدات «شرکت گاز» و «محرومیت زدایی» جهت «بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی» تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه، بخش زیادی از کار محور طوسکلا به حسین آباد باهمت اداره کل راه و شهرسازی انجام گرفت، خبر داد: پروژه ورودی شرقی شهرستان نکا در روزهای آینده کلنگ زنی‌ خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان نکا با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که در دیدار اخیر فرمودند: «نباید فراموش کنیم که این کارهایی که انجام میشود ماحصل تلاش هایی است، که شهدای عزیز ما در گذشته انجام داده‌اند‌»، ابراز امیدواری کرد: قطعاً و یقیناً امسال اتفاقات بسیار خوبی در شهرستان نکا رقم خواهد خورد.

خبر: الهام زارعی 

 

افتتاح زیرگذر روستای گل خیل شهرستان نکا  
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
سلام امیدوارم که هیچ وقت پول این پروژه ها از گلوی شما و خانواده های تان پایین نرود چون زحمات زیادی کشیده شده تا شما ها مفت به منفعت خود برسید.
روستایی گله خیل شما با دهیار و حسابدار آن واقعا که خیلی شورشو در آوردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
شما ها بودجه میدهید به یک دهیار و حسابدار روستایی گله خیل ولی همسرم کار پیمانکاری جدول آنجا را انجام میدهد الان نزدیک دو ماه است که کار تمام شده ولی حتی دهیار و حسابدار روستایی گله خیل حتی جواب تلفن را هم نمی دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار